پایه هفتم

انشا در مورد ضرر ها و فواید تکنولوژی

انشا با موضوع ضرر ها و فواید تکنولوژی پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد ضرر ها و فواید تکنولوژی

مقدمه:

انشای امروز ما درباره این موضوع است که چرا تکنولوژی می تواند مضر باشد؟ آیا استفاده همیشگی از تکنولوژی می تواند فوایدی هم داشته باشد و یا این که تماما ضرر است؛ در این وضعیت سوالاتی به ذهن می رسد.

تنه انشاء:

نخست این که آیا تمام تکنولوژی پر است از مطالبی که نیاز داریم و این که می تواند ما را در کسب علم یاری کند؟ قطعا چنین نیست، تکنولوژی بخشی های مختلفی دارد و از جمله سرگرمی که البته به اندازه اش خوب است. ما دانش آموز هستیم و باید وقت زیادی را صرف تحصیل کنیم . مسئله این است که زندگی بسیار پیچیده خواهد بود. بخشی از آن در حال حاضر به دنیای تکنولوژی ختم می شود.

شاید اگر ده سال پیش در این مورد سخن می گفتیم، کمی عجیب به نظر می رسید و کسی در مورد آن نظر خاصی نداشت. در حال حاضر شبکه های اجتماعی توسط من و شما بسیار استفاده می شود.

قطعا فایده خاصی نخواهد داشت و چه بسا ضرر های آن بسیار بیشتر از چیزی باشد که فکرش را می کنید، زندگی ها را مختل می کند و باعث می شود به کار هایمان نرسیم و این قطعا به هیچ عنوان مثبت و خوب نیست.

پس بهتر است به دنبال کنترل زمان و استفاده از آن تنها در مواقعی باشیم که فرصت اضافی داریم. فلسفه کاری خود را تغییر دهیم و این به نفع ما است و دگرگون شدن این وضع باعث می شود که بتوانیم به درس و تحصیل نیز برسیم.

انشا در مورد ضرر ها و فواید تکنولوژی
انشا در مورد ضرر ها و فواید تکنولوژی

نتیجه گیری:

زمان خود را هدر نمی دهیم و در نتیجه هر چه پیش تر می رویم پیشرفت های برجسته تر و بزرگ تری خواهیم کرد.

انشا در مورد ضرر ها و فواید تکنولوژیپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 78 = 88