پایه دوازدهم

انشا زندگی در کنار خانواده و فواید آن

انشا با موضوع زندگی در کنار خانواده و فواید آن پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا زندگی در کنار خانواده و فواید آن

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد زندگی در کنار خانواده است، خانواده ای که در هر وضعیتی مدیون آن ها هستیم و دوست داریم آن ها را در سختی ها نبینیم، همواره خوشحال باشند و حسشان نیز نسبت به زندگی مثبت باشد.

تنه انشاء:

ما در قبال خانواده خود وظایفی داریم که باید به آن ها عمل کنیم، در هر شرایطی باید در کنار خانواده بود، خانواده همه چیز ماست، می تواند ما را در هر شرایطی کمک کند و در واقع اگر خودتان هم درگیر مشکل و گرفتاری شدید نخست به فکر خانواده خواهید بود و دوست دارید همواره آن ها را ببینید، در این وضعیت خانواده نقش مهمی در زندگی هر انسانی خواهد داشت.

فراموش نکنید که خانواده اولین اجتماعی است که معاشرت را در آن می آموزیم و این بسیار مسئله مهمی است و نباید به هیچ عنوان فراموشش کنیم. خداوند بزرگ نعمت خانواده را در اختیار ما قرار داده است و این قطعا ارزش بسیار بالایی خواهد داشت.

افرادی که صاحب خانواده نیستند به خوبی این متن و انشا را درک می کنند، می دانند وقتی که درگیر مشکلات، تلخی های روزگار و همین طور لحظات پر از اندوه می شوند چه کسی آن ها را نجات می دهد و مجددا به شرایط خوب باز می گرداند.

انشا زندگی در کنار خانواده و فواید آن
انشا زندگی در کنار خانواده و فواید آن

نتیجه گیری:

انسان هایی می توانند موفق تر باشند که همواره حمایت خانواده را در زندگی داشته باشند، آن ها در هر شرایط می توانند به خانواده تکیه کنند و این خود عنصر مهمی برای کسب موفقیت های گسترده و روزافزون می باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع فواید سحرخیز بودن

زندگی همه ما اگر درون خانواده نباشد قطعا با خلا مواجه خواهد شد. زندگی با خانواده بهترین نعمت برای ماست.

انشا زندگی در کنار خانواده و فواید آنپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 1