پایه هفتم

انشا با موضوع فواید سحرخیز بودن

انشا در مورد فواید سحرخیز بودن پایه هفتم

پایه هفتم انشا با موضوع فواید سحرخیز بودن

مقدمه:

انشایی که امروز می خوانیم در مورد فواید سحر خیز بودن در زندگی روزمره است، در واقع سحر خیز بودن می تواند موجب کنترل بهتر زمان شود، اگر کار های زیادی دارید و در طول روز باید انجام دهید، توجه کنید که شما باید صبح را برای شروع آن آغاز کنید.

تنه انشاء:

به این صورت که شب ها زود تر به خواب رفته و بدن خود را برای چالش های مختلف و کار های مهم آماده کنید. در این صورت می توانید هدفمند تر کار کنید. بهترین زمان برای رشد بدن و همین طور ترشح هورمون های لازم رشد، شب است، درست ساعتی که بسیاری ترجیح می دهند در آن بیدار بمانند.

رشد تکنولوژی باعث شده است که انسان ها حالا ساعت های مربوط به خواب و بیداری خود را دگرگون سازند که این به هیچ عنوان خبر خوبی نیست و می تواند موجب مشکلات زیادی شود. اگر ترجیح می دهید که این مشکل را حل کنید باید از همین امروز شروع کنید.

بخصوص برای من و شما که دانش آموز هستیم و خواب کافی یکی از لازمه های زندگی روزمره ما خواهد بود. در غیر این صورت موجب بیماری های روحی و جسمی زیادی خواهیم شد.

این اتفاق می تواند در دوران میانسالی و پیری آسیب های زیادی را به ما وارد کند و برای جبران این وضعیت قطعا باید ساعت خواب خود را به درستی کنترل کنیم.

انشا با موضوع فواید سحرخیز بودن
انشا با موضوع فواید سحرخیز بودن

نتیجه گیری:

در صورتی که می خواهید انرژی بیشتری در طول روز داشته باشید از همین امشب خواب به موقع را شروع کرده و به همین صورت پیش بروید که خیلی زود نتیجه اش را نیز می بینید. بالاخره روزی بیشتر متوجه فواید سحرخیز بودن می شوید. پس بهتر است از حالا این خصوصیت مهم را به زندگی تان اضافه کنید.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیا دوربین

 

انشا با موضوع فواید سحرخیز بودنپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

40 − 31 =