انشاء با موضوع آزاد

انشا بهترین روز زندگی من

انشا در مورد بهترین روز زندگی هر انسانی

انشاء با موضوع آزاد بهترین روز زندگی من

مقدمه:

قطعا هر انسانی در روز های زندگی خود، زمانی را مشخص کرده و آن را بهترین می داند، حتما اتفاق خاصی برای او رخ داده است که به این باور رسیده و فکر می کند در این روز بهترین ها برای او به وقوع پیوسته است، ما نمی توانیم بگوییم که قطعا یک روز مشخص و یک اتفاق باعث می شود که بهترین ایام را انتخاب کنیم.

تفاوت روز خوب برای انسان ها اتفاقی است که در آن دوره زمانی رخ می دهد و باعث می شود برای ساعتی هم که شده حالشان دگرگون شود.

تنه انشاء:

برای پدر و مادر ها، روز تولد فرزندشان همیشه یکی از بهترین ها است، درست زمانی که آن ها به آرزوی مهمی که در زندگی داشتند رسیده اند و حالا می توانند فرزندشان را آن طور که برنامه ریزی کرده اند تعلیم و تربیت کنند و مسیر موفقیت را به او نشان دهند.

برای کودکان نیز روز هایی که در آن به مسافرت می روند، هدیه ای دریافت می کنند و یا این که تولد خود را جشن می گیرند، بهترین است. برای یک معلم روزی که دانش آموزانش با موفقیت آزمون های درسی را پست سر گذاشته و به موفقیت می رسند بهترین روز ممکن است.

ما باید مثبت اندیشی را به خوبی آموخته و همواره در زندگی استفاده کنیم، آن گاه حس می کنیم که هر روز بهترین روز زندگی ما است.

بسیاری روز آشنایی با یک دوست و یا شخص را بهترین می دانند. ملاک ها با توجه به تغییر دیدگاه ها در زندگی دچار دگرگونی های زیادی می شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع چشم هاي گريان

هیچ گاه نا امید نمی شویم و این اتفاق مهمی است که انسان در مسیر زندگی خود درگیر لحظات تلخی نشود که سرانجامش چیزی جز یأس نمی باشد.

انشا بهترین روز زندگی من
انشا بهترین روز زندگی من

نتیجه گیری:

در واقع هر کسی که در یک روز مشخص خود را خوشحال ترین و موفق ترین فرد دنیا می داند، آن را در تقویمش به عنوان بهترین روز مشخص می کند. همواره باید سعی کنیم حس مثبت و خوب را به دیگران منتقل کنیم. این کار باعث می شود که کم تر با مشکل مواجه شویم.

ما همیشه سعی می کنیم لحظات خوشی را برای خودمان به ارمغان آورده و احساسی که به ما در این شرایط و پس از کسب موفقیت دست می دهد بسیار ایده آل است.

 

بهترین روز زندگی من – انشاء با موضوع آزاد

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.2 ( 3 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − = 14