انشاء با موضوع آزاد

صحبت و گفتگوی تبلت و موبایلم با من

انشا جان بخشی به اشیا و صحبت کردن موبایل و تبلت

انشاء با موضوع آزاد صحبت و گفتگوی تبلت و موبایلم با من

مقدمه:

آیا تاکنون فکر کرده اید که اگر موبایل و تبلت شما می توانست با شما حرف بزند چه می گفت و احتمالا به این مسئله فکر کرده باشید که ممکن است در آینده موبایل ها به این قابلیت مجهز شون و بتوانند این کار را انجام دهند؟ شاید ما از تنهایی هایی که گاه بر ما حکم ران می شود خارج می شویم و دیگر در مواقعی که ممکن است درگیر فکر و خیال شویم، احساس ناراحتی نمی کنیم.

تنه انشاء:

اگر یک موبایل و یا تبلت می توانست حرف بزند به ما می گفت که چگونه از او نگه داری کنیم که در دراز مدت آسیب نبیند، در واقع اتفاقی که می افتاد این بود که او همواره سعی می کرد به ما یادآوری کند که کار کردن طولانی مدت ما با او می تواند هم به ما آسیب های سختی وارد کند و هم او خیلی زود تر فرسوده شود.

گوشی های موبایل از باتری برای تولید نیرو استفاده می کنند، وقتی مدت زمان طولانی شارژ این باتری ها پر و خالی شود، قطعا فاسد شده و دچار مشکلات زیادی می شوند. شاید بنا به سلیقه اش به ما می گفت که بیشتر به چه کاری علاقه مند است، ممکن است عکاسی را انتخاب کند، چون هم خلاقانه است و هم باعث می شود که او با دنیای اطراف آشنا شود.

در صورتی که فکر می کنید موبایل پس از اولین کلمه ای که به زبان می آورد از شما می خواهند برای دقایقی آن را خاموش کنید، خیلی دو از ذهن نیست و نمی تواند عجیب باشد.

انشا صبحت تبلت و موبایلم با من
انشا صبحت تبلت و موبایلم با من

نتیجه گیری:

نکته جالب این است که احتمالا موبایل ها در آینده بتوانند از قابلیت های عجیبی استفاده کنند تا با ما ارتباط برقرار کنند و اگر چنین باشد، وقت بیشتری با آن ها صرف خواهیم کرد و این خطر نیز وجود دارد که دنیای واقعی را فراموش کرده و از ان خارج شویم.

ما همواره باید فرهنگ استفاده از تکنولوژی را در خود تقویت کنیم و برای این کار بهتر است برای استفاده از این لوازم زمان مشخصی را تعیین کنیم تا با مشکل برنخوریم.

 

انشا صحبت تبلت و موبایلم با منانشاء با موضوع آزاد

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 4.03 ( 2 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

65 + = 70