انشاء با موضوع آزاد

انشا با موضوع چگونه می توانیم باعث نوآوری و شکوفایی کشورمان باشیم

انشا پایه های مختلف با موضوع چگونه می توانیم باعث نوآوری و شکوفایی کشورمان باشیم

انشاء با موضوع آزاد با موضوع چگونه می توانیم باعث نوآوری و شکوفایی کشورمان باشیم

مقدمه:

هر کسی می تواند در کشور خود بخشی از مسئولیت پیشبرد و موفقیت در عرصه های جهانی کشور خود را به گردن گرفته و برای پیروزی از هیچ سعی و تلاشی دریغ نکند، ممکن است هر کدام از ما در جامعه شغل ساده و معمولی داشته باشیم، اما باید بدانید که همواره تاثیر بر نوآوری کشور داریم.

تنه انشاء:

از دانشمند، معلم، نانوا، پزشک، نجار، کشاورز و مهندس گرفته تا نقاش، عکاس، بازیگر و… همه می تواند نقش مهمی در موفقیت های یک کشور داشته باشند و حتی برای رسیدن به هدف های کاملا دور از ذهن و سخت تلاش کنند، تلاشی که اگر شکل گرفته باشد سبب می شود شما به هدف هایی که ممکن است مسیری پر پیچ و خم داشته باشند برسید، هر کدام به نحوی در این مسیر دیگری را یاری می کند.

ورزشکار در عرصه های بین المللی می تواند موفقیت های عظیم و بزرگی بدست بیاورد، یک پزشک می تواند در کنگره های جهانی با توجه به تخصص خود پیروزی های عظیمی را به نام کشورش ثبت کند، چه بسا که گاه مشکلات بسیاری بر سر راه ما وجود داشته باشد و نتوانیم به چیزی که می خواهیم برسیم.

ترس در یک مسیر و رسیدن به موفقیت می تواند باعث بروز مشکلات سخت و گرفتاری های زیادی شود، نباید اجازه دهیم که ترس هدف های بزرگ ما را نشانه گرفته و سبب شود نا امید شویم.

انشا با موضوع چگونه می توانیم باعث نوآوری و شکوفایی کشورمان باشیم
انشا با موضوع چگونه می توانیم باعث نوآوری و شکوفایی کشورمان باشیم

نتیجه گیری:

ما می توانیم در هر زمینه ای که فعالیت می کنیم بهترین باشیم و سپس این مسیر را که ممکن است دور از ذهن به نظر برسد پیموده و سبب شویم که کشوری موفق در زمینه های حتی بسیار ساده داشته باشیم، حتی یک کارمند نیز می تواند با عمل به وظایف خود به صورت دقیق در این مسیر عده ای دیگر را یاری کند.

انشا با موضوع چگونه می توانیم باعث نوآوری و شکوفایی کشورمان باشیمانشاء با موضوع آزاد

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.71 ( 17 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 3 =