پایه نهم

انشا ضرب المثل صد سال گدایی کرد امّا شب جمعه را نمیداند

انشا درباره جمله صد سال گدایی کرد امّا شب جمعه را نمیداند

پایه نهم انشا ضرب المثل صد سال گدایی کرد امّا شب جمعه را نمیداند

مقدمه:

در زندگی انسان های مختلف لحظاتی وجود دارد که ممکن است بار ها برای ان ها تکرار شده باشد، اما نمی دانند که باید چه انجام دهند و عکس العمل آن ها در برابر مشکلات چه باشد، این گونه شخصیت ها ممکن است هر هزار بار که این اتفاق برای آن ها رخ دهد باز به ندیدن و نشنیدن وا داشته خود را و همه چیز را کتمان کنند.

تنه انشاء:

در واقع ضرب المثل صد سال گدایی کرد امّا شب جمعه را نمیداند به ما اعلام می دارد که یک شخص هزاران بار مسیری پر پیچ و خم را رفته و به خوبی با تمامی مشکلات آگاه است، اما هنوز هم نمی داند که چگونه باید برای بار هزارم این مسیر را طی کرده و آیا دستیابی به موفقیت برای او امکانپذیر است یا خیر؟

ترسی در وجود او نهفته که احساس می کند راه نجات حتی در مشخص ترین و کامل ترین راه ها وجود ندارد و هر چه پیش می رود به چیزی که در ذهن دارد نمی رسد.

در صورتی که این مقوله باید در ذهن بسیاری از انسان ها به صورت کامل حذف و تحلیل شود که چرا آن ها چنین درکی را از این وضعیت دارند، داستان کسی است که در عمر طولانی اش مدام با مشکلات مالی زیادی همراه بوده، اما هنوز هم نمی تواند و درک نمی کند که درگیر این شرایط است و باید برای رهایی از آن راهی اندیشیده و مشکلات خود را نیز حل کند.

مطلب پیشنهادی :  انشا جهان هستی و قدرت آفریدگار جهانیان

تمام اطرافیان این اشخاص می دانند که این مشکل به واقع انجام شده و نمی تواند راه نجاتی پیش و روی آن ها باشد، اما اصرار دارند که این اتفاق مهم به هیچ عنوان برای آن ها مسیر و جهتی نیست.

انشا ضرب المثل صد سال گدایی کرد امّا شب جمعه را نمیداند
انشا ضرب المثل صد سال گدایی کرد امّا شب جمعه را نمیداند

نتیجه گیری:

درک این گونه افراد عموما بسیار کم است و یا شاید نمی خواهند باور کنند، پس از گذشت ده ها سال هنوز هم این مشکل بزرگ آن ها حل نشده است و با آن دست و پنجه نرم می کنند.

انشا ضرب المثل صد سال گدایی کرد امّا شب جمعه را نمیداندپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 5 = 1