پایه یازدهم

انشا با موضوع پیشرفت فناوری و تاثیر آن بر زندگی ما

انشا در مورد پیشرفت فناوری و تاثیر آن بر زندگی ما پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا با موضوع پیشرفت فناوری و تاثیر آن بر زندگی ما

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد پیشرفت در تکنولوژی است، تکنولوژی امروزه یکی از پر کاربرد ترین ابزار ها و اختراعات بشر است و در واقع اگر ترجیح می دهید که علم خود را در زمینه ای زیاد کنید، بهره گیری از تکنولوژی می تواند بهترین ویژگی باشد.

تنه انشاء:

نباید فراموش کنید که انسان ها از نظر دسترسی به تکنولوژی با یکدیگر متفاوت هستند، قطعا یکی از مهم ترین ها در این زمینه اینترنت و فضای مجازی است که امروزه استفاده از آن در حال افزایش است، به هر شکلی انسان ها از اینترنت استفاده می کنند و این سطح دسترسی بسته به کشور، شهر و روستا و محله متفاوت است.

افرادی که سن کم تری دارند و در بازه جوان تر هستند، قطعا اینترنت را بهتر می دانند و هر روز از آن استفاده می کنند.

فراموش کنید دورانی که برای یافتن معنی یک کلمه لاتین باید ساعت ها کتاب دیکشنری خود را زیر و رو می کردید، حالا این فرصت فرا رسیده است که شما با استفاده از اینترنت به هر چیزی که می خواهید در عرض چند دقیقه برسید.

ما می توانیم از ایننترنت استفاده های مفید و غر مفید داشته باشیم، گاهی وقت گذرانی خواهد بود و گاه نتایج لازم را نخواهد داشت.

انشا با موضوع پیشرفت فناوری و تاثیر آن بر زندگی ما
انشا با موضوع پیشرفت فناوری و تاثیر آن بر زندگی ما

نتیجه گیری:

در نتیجه بهتر است که همین حالا در این مورد تصمیم گیری دقیق کنید، آیا تمام استفاده شما از اینترنت مفید است؟ احتمالا چنین نخواهد بود و شرایط در مورد هر فردی می تواند کمی متفاوت باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع قضاوت کردن انسان ها

البته که سرگرمی نیز بخشی از تکنولوژی است، اما نباید از حد گذشته و تبدیل به افراط شود. این افراط قطعا نتایج بدی در پی خواهد داشت.

 

انشا با موضوع پیشرفت فناوری و تاثیر آن بر زندگی ماپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

60 − 57 =