پایه هفتم

انشا در مورد ترس در وجود انسان ها

انشا با موضوع ترس در وجود انسان ها پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد ترس در وجود انسان ها

مقدمه:

ترس در تمام انسان ها وجود دارد، موضوع انشای امروز ما در مورد ترس و نحوه مقابله به آن در شرایطی است که بیهوده خواهد بود، در واقع اگر فکر می کنید که گاهی ترس در زندگی شما لازم است باید نوع ترس را بررسی کنید.

تنه انشاء:

فراموش نکنید که ترس می تواند بخش های مختلفی داشته باشد، ترس هایی هستند که زاده ذهن ما بوده و پایه و اساس ندارند، به طور کل باید از این ترس ها فراری باشید، مانند ترس انجام دادن کار های مهم و همین طور برخی ریسک ها که بیشتر منطقی هستند.

انسان هایی که ترس را درگیر زندگی خود می کنند ممکن است تلخی های زیادی را نیز پیش و روی خود ببینند که عاملش خودشان هستند، اگر شما هم در این شرایط هستید بهتر است که از این وضعیت رها شوید و خود را به سمتی ببرید که ترس های بیهوده جلوی شما را نگیرد. در غیر این صورت تلخ ترین لحظات را باید هر روز جلوی چشمان خود ببینید.

بعلاوه این که موفقیت زمانی شکل می گیرد که شما بر ترس های خود غلبه کرده، ترس هایی نیز وجود دارد که کامل منطقی بوده و نمی توان بر آن ها چشم پوشید. در واقع اگر این ترس ها وجود نداشته باشد ممکن است انسان دست به کار های غیرمنطقی بزند.

انشا در مورد ترس در وجود انسان ها
انشا در مورد ترس در وجود انسان ها

نتیجه گیری:

اشتباه ترین کاری که هر انسان می تواند به آن مرتکب شده و مدام آن را انجام دهد این است که سعی کند بر ترس هایی که منطقی هستند مدام چیره شده و فراموش نکند که برخی از ترس ها کاملا کشنده و خطرناک هستند. ترس می تواند موجب فروپاشی تمامی موفقیت ها در زندگی انسان ها شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد زندگی با همسایه ها

انشا در مورد ترس در وجود انسان هاپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 7 = 1