پایه یازدهم

انشا با موضوع من خودم را دوست دارم زيرا

انشا من خودم را دوست دارم زيرا پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا با موضوع من خودم را دوست دارم زيرا

مقدمه:

هر کسی می تواند در زندگی خود این ادعا را داشته باشد که خودش را دوست دارد و بهترین است، باید خودمان را دوست داشته باشیم چون انسان متفاوتی هستیم و در واقع قطعا قابلیت هایی خواهیم داشت که کم تر کسی دارد، وقتی به خوبی این قابلیت ها را بررسی کنیم قطعا به نکات مهم و اصلی می رسیم که می توانند زندگی مان را دگرگون کنند.

تنه انشاء:

باید بدانیم که انسان ها وقتی با هم روبرو می شوند در مورد هم قضاوت های متفاوت و مختلفی دارند، برخی یکدیگر را قضاوت مثبت و برخی نیز قضاوت های منفی و بدی خواهند داشت. هر چه در زندگی بیشتر پیش برویم متوجه می شویم که باید همواره یکدیگر را دوست داشته باشیم و سعی کنیم از یکدیگر حمایت کنیم.

این حمایت باعث انتقال حس خوبی می شود که کم تر در مورد آن سخن گفته خواهد شد، انسان ها در قبال یکدیگر مسئولیت هایی دارند و آن هم ابراز امیدواری در مورد مسائل مختلف و متفاوت است. البته این مسائل باید واقعا دید و جبهه ای مثبت را داشته باشد. در غیر این صورت نتایج لازم را کسب نمی کنند و در واقع اعتماد به نفس کاذبی نیز خواهد بود.

انشا با موضوع من خودم را دوست دارم زيرا
انشا با موضوع من خودم را دوست دارم زيرا

نتیجه گیری:

من خودم را دوست دارم چون برای رسیدن به چیزی که به عنوان آرزو مدام از آن یاد می کنم تلاش خواهم کرد، سعی می کنم که نسبت به خودم با دیگران تفاوت های گسترده و عظیمی ایجاد کنم. در واقع دوست دارم هر روز بهتر از گذشته به نظر برسم و فردی محبوب نزد دیگران باشم. البته این مسئله به شکل ویژه ای اهمیت دارد که نخست خودم، شخصیتم را دوست داشته باشم.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع سفر به شهر شیراز

 

انشا با موضوع من خودم را دوست دارم زيراپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 3.25 ( 3 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 2 =