پایه دوازدهم

انشا با موضوع یک روز به یاد ماندنی

انشا در مورد یک روز به یاد ماندنی پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع یک روز به یاد ماندنی

مقدمه:

یک روز خوب در زندگی ما وجود دارد و البته برای هر کسی می تواند کاملا متفاوت باشد، برخی روز تولد خود را بهترین می دانند، برخی روز آشنایی با شخصی و البته این اتفاق به شکل های مختلف رخ می دهد و در مورد هر کدام از آن ها باید نظر دیگری داشت، مسئله مهم این است که روز به یاد ماندنی برای هر کدام از ما تفاوت عظیمی با دیگری دارد.

تنه انشاء:

این مسئله بیانگر تفاوت حس انسان ها با اتفاقاتی است که پیرامون آن ها رخ می دهد، این رخداد زمانی جذاب تر و بهتر می شود که تکرار نشود و یا این که کم تر تکرار گردد، تکرار این مسئله باعث می شود که ما روز به روز به سمت آینده حرکت کنیم. در جستجوی رخداد مجدد این مسئله باشیم. مثلا روزی که وارد مدرسه شدیم می تواند برای ما شروع اتفاق خوب و مثبتی باشد.

روز دیگر این است که انسان ها با توجه به حسی که نسبت به یک اتفاق دارند در مورد آن نظر می دهند و این نظر دادن زمانی دگرگون می شود که حس کنیم واقعا ممکن نیست ما مجددا بتوانیم این اتفاق را در وجود خود بیابیم.

انشا با موضوع یک روز به یاد ماندنی
انشا با موضوع یک روز به یاد ماندنی

نتیجه گیری:

هر چه روز های بیشتری را در ذهن خود همواره از یک خاطره خوش محافظت کنیم متوجه می شویم که واقعا این رخداد باعث شده است که هر روز به آن فکر کنیم، حتی ممکن است مدتی از ذهن ما خارج نشود، گاه نیز یک روز خوش در کنار دوستان می تواند چنین تجربه ای باشد. یا حتی سفری که با عزیزان خود وقت می گذرانید و این مسئله بسیار مهم و در ذهن ما ماندگار است.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد ایجاد تغییر در زندگی

 

انشا با موضوع یک روز به یاد ماندنیپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

35 − = 31