پایه هفتم

انشا ضرب المثل به هر سازی رقصیدن

انشا درباره جمله به هر سازی رقصیدن و معنی آن

پایه هفتم انشا ضرب المثل به هر سازی رقصیدن

مقدمه:

هر کدام از ما در زندگی خود روز هایی درگیر اتفاقاتی می شویم که فردی به عنوان قدرت پیش و رو از ما می خواهد برای او کار هایی را انجام دهیم و یا این که مطابق میل او رفتار کنیم، مثلا وقتی در شرکتی مشغول به کار هستیم حتما این رخداد پیش خواهد آمد و به مرور با این روند آشنا می شویم.

تنه انشاء:

روندی که ما در آن وظیفه انجام کار داریم و دیگری نیز دستور کار را صادر می کند و از ما می خواهد که وظیفه را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم، البته که ضرب المثل به هر سازی رقصیدن در موارد منفی بیشتر کاربرد خواهد داشت، مثلا شما مطابق میل یک شخص رفتار می کنید و گاه این مسئله کاملا به سوء استفاده ختم می شود و به هیچ عنوان اتفاق خوب و مثتی نخواهد بود.

جریان به این صورت است که شما عموما مجبور هستید که این کار را انجام دهید، مثلا در همین شرکت شما مجبور هستید که ساعت های بیشتری کار کنید و از شما می خواهند که وقت بیشتری گذاشته در صورت که مبلغ و دستمزد همان رقم قبلی و کم است. اتفاقی برای شما رخ نمی دهد و چون می خواهید جایگاه خود را از دست ندهید ناچار هستید که به این صورت پیش بروید.

بعلاوه این که وقتی جلو تر می روید اتفاقات بدتر و حتی لحظات تلخ تر و سخت تر می شود و دغدغه های شما چند برابر خواهد شد و نمی توانید آن چه را که مسلم است بیان کنید. چون ترس از دست دادن جایگاه خود نزد شخص مقابل را دارید و در صورتی که برای آن زحمات زیادی کشیده اید.

انشا ضرب المثل به هر سازی رقصیدن
انشا ضرب المثل به هر سازی رقصیدن

نتیجه گیری:

در این گونه مواقع به طور مکرر شما می توانید این ضرب المثل را بشنوید، در واقع سوء استفاده کردن در هیچ وضعیت و از هیچ چیزی جایز نیست و نمی تواند اتفاق مثبت و خوبی را در شما شکل دهد.

انشا ضرب المثل به هر سازی رقصیدنپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 4 = 1