پایه هفتم

انشا ضرب المثل بی گدار به آب زدن

انشا درباره جمله معروف بی گدار به آب زدن

پایه هفتم انشا ضرب المثل بی گدار به آب زدن

مقدمه:

عده ای هستند که در زندگی خود کار های عجیب و دور از ذهنی را انجام می دهند و گاه به نتیجه می رسند و گاه نیز خبری از نتیجه خوبی نیست، چه بسا که در ابتدای مسیر توسط بسیاری سرزنش می شوند بر انجام این کار و اتفاقی که رقم زنده اند و حتی باعث مشکلات گسترده ای شده است.

تنه انشاء:

در واقع این ضرب المثل به ما اعلام می کند که فرد بدون هیچ گونه احتیاط و ملاحظه کاری این مسیر را پیش رفته است و به پشت سر خود نگاه نکرده، پل های پشت سر را چه بسا که خراب کرده باشد و چه بسا که ریسگ مواجهه با مرگ را نیز در زندگی اش رقم زده باشد و این قطعا اتفاق عجیب و سختی است که از کم تر کسی دیده ایم.

در مورد بی گدار به آب زدن همین طور می توان گفت که وقتی تصمیمی می گیریم، باید مطالعه لازم را در مورد نحوه انجام آن داشته باشیم. در غیر این صورت هر اتفاقی که برای ما رخ دهد نخست باید با سرزنش دیگران روبرو شویم و این که چنین اتفاقی قطعا سرانجام خوش و خیری اگر داشته باشد باز هم ما در نقطه ای ممکن است با مشکل و آسیبی روبرو شویم.

سکوی پرتاب برای بسیاری از موفقیت ها این است که چگونه می توانیم کاری سخت و بزرگ را انجام دهیم بدون این که کم ترین مشکل و گرفتاری برای ما رخ ددهد.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء گل در باغچه
انشا ضرب المثل بی گدار به آب زدن
انشا ضرب المثل بی گدار به آب زدن

نتیجه گیری:

تلاش و تلاش به هیچ عنوان نمی تواند دلیل خوبی باشد برای نتیجه گرفتن در برخی مسائل که در فرع ممکن است بسیار متاسب باشد، ضمن این که افراد در زندگی خود همیشه باید تلاش را هوشمند و هدفمند انجام دهند.

انشا ضرب المثل بی گدار به آب زدنپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =