پایه هشتم

انشا یک روز بهاری را توصیف کنید

موضوع انشا یک روز بهاری را توصیف کنید و بررسی ویژگی های بهار

پایه هشتم انشا یک روز بهاری را توصیف کنید

مقدمه:

روز بهاری همیشه می تواند زیبا باشد، از صبح که معمولا خیلی سخت از خواب برمی خیزیم تا بعد از ظهر که انگار آفتاب سعی دارد به ما بفهماند که روز ها طولانی تر و گرم تر می شود و حتی ممکن است لحظاتی را با گرمای طاقت فرسای تابستان خاطره سازی کنیم.

از همه این ها که بگذریم، بهار همیشه فصل شکوفا شدن است، فصل طبیعت و سفر های لذت بخش است که با هیجان امتحانات همیشه در هم آمیخته شده و قطعا جذابیت خاصی خواهد داشت برای هر کسی که اهل تلاش و کوشش و کار است.

تنه انشاء:

بهار فصل شروع اتفاقات خوب در زندگی ما است، همیشه سعی می کنیم که بهار را با ثبت تصاویر زیبا به یاد داشته باشید، مهم ترین بخش بهار تغییر چهره و پوشیدن لباس زیبای طبیعت است. طبیعتی که به ما ثابت می کند هنوز هم زندگی در جریان بوده و ما باید به آینده امیدوار باشیم.

معمولا بهار فصلی است که میوه ها بیش از هر زمانی در آن حکم رانی می کنند، جذابیت های بهار غیرقابل شمارش است و به اردیبهشت که نزدیک می شویم بیشتر خود را به نمایش می گذراند.

ضمن این که پس از مرگ زمستان و حضور دوباره سال نو ما یک ماه اول بهار را پر از شادی و خوشحالی و لحظات مثبت در کنار خانواده هستیم.

همیشه دوست دارید یک ماه آخر بهار زود تر بگذرد، چون دوران امتحان و آزمون است و ممکن است لحظه های سختی را برای ما رقم بزند و این اتفاقات باعث شود به آنچه که دوست داریم نرسیم. در واقع پایان بهار کمی غم انگیز و با هیجانی روافزون خواهد بود.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد ویژگی های یک دانش آموز خوب
انشا یک روز بهاری را توصیف کنید
انشا یک روز بهاری را توصیف کنید

نتیجه گیری:

بهار فصلی است که همه چیز در آن دوباره زنده می شوند، حیوانات از خواب زمستانی برون آمده و همین طور ما نیز به عنوان اشرف مخلوقات وظایف جدیدی را پیش و روی خود می بینیم که باید به درستی آن ها را انجام دهیم. ضمن این که گاهی بهار با باران شروع می شود، تابستانی نیز در انتهای آن دیده شده و در واقع فصلی است که باید انتظار هر چیزی در آن را داشته باشیم. بهار همیشه زیباست.

انشا یک روز بهاری را توصیف کنیدپایه هشتم

 

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

50 − 44 =