پایه نهم

انشا یک روز بارانی را توصیف کنید

انشا در مورد یک روز بارانی و اتفاقات این روز

پایه نهم انشا یک روز بارانی را توصیف کنید

مقدمه:

تجربه یک روز بارانی قطعا می تواند بسیار هیجان انگیز باشد، البته به شرطی که سعی نکنید برای رسیدن به مدرسه و یا محل کار آن هم با پای پیاده از مسیری طولانی عبور کنید، هر فصلی زیبایی خاص خود را دارد، باران را ممکن است در هر فصلی تجربه کنیم، از بهار که همیشه آب و هوا در آن متعادل است، اما نمی توانید یک روز بدون باران و آفتاب در کنار هم را تجربه کنید.

تنه انشاء:

روز بارانی می تواند زیبا ترین تجربه شروع خوب باشد، می توانیم بنویسیم، نقاشی بکشیم و یا این که مطالعه کنیم، هر کسی در روز بارانی می تواند تصویر زیبایی از دنیا را ببیند، رحمت الهی بر سر درختان و گل ها می بارد، قطعا بسیار هیجان انگیز خواهد بود اگر بخواهیم این تصویر را در ذهن خود خلق کنیم.

هر کسی که بگویید علاقه ای به روز بارانی ندارد قطعا هنوز به خوبی درک نکرده است که آب و هوای مرطوب و بارانی که به خاک خشک می خورد چقدر می تواند تنفس را برای انسان آسان کند.

باران بر سر شهر ها و روستا ها می بارد، همواره کشاورزان شکر می کنند که رحمت الهی از آن ها دریغ نشده است، کافی است چند ماه را بدون باران تجربه کنید، قطعا روز های سختی خواهد بود. ما با قحطی روبرو می شویم و این لحظات سخت به هیچ عنوان نمی تواند خوشایند باشد.

باران حتی کوتاه، می تواند زندگی دوباره را رقم بزند، شاید قدرتی که ذرات این پدیده طبیعی دارد در هیچ عنصری مشاهده نشود. قدرت خداوند متعال واقعا شگفت انگیز است.

مطلب پیشنهادی :  انشا تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است
انشا یک روز بارانی را توصیف کنید
انشا یک روز بارانی را توصیف کنید

نتیجه گیری:

در صورتی که به یک سفر کوتاه بروید و در فصل بهار بتوانید باران کنار ساحل دریا را تجربه کنید، قطعا عاشق این اتفاق می شوید، همیشه باران نوید بخش  زندگی دوباره، طراوت، خوشحالی و شادابی است که گاهی انسان ها فراموش می کنند آن را به یاد آورند.

در طول روز بار ها ابرا های سرگردان در را در آسمان می بینیم، آن ها گاهی بارش باران را راه ارتباطی می کنند که ببینیم و اندیشه کنیم ما بین قدرت خداوند و اتفاقاتی که در طبیعت رخ می دهد.

 

انشا یک روز بارانی را توصیف کنیدپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.73 ( 2 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 9 =