پایه هفتم

انشا در مورد ورزش سلامتی و تندرستی

انشا با موضوع ورزش سلامتی و تندرستی پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد ورزش سلامتی و تندرستی

مقدمه:

انشایی که امروز می خوانیم در مورد ورزش و سلامتی است. سلامتی قطعا برای هر انسانی یک موضوع مهم است و همواره به آن توجه می کند. نکته ای که نباید فراموش کنید این است که شما خود مسئول سلامتی خود هستید.

تنه انشاء:

سلامتی دو بخش مهم و اساسی دارد، بخشی از آن مربوط به روح و بخشی دیگر نیز جسم شما را در بر می گیرد، فرا تر از هر چیزی نباید فراموش کنید که انسان ها در شرایط مختلف ممکن است مشکلات جسمی و روحی داشته باشند و همواره برای درمان آن ها به پزشک مراجعه می کنند.

اما باید بدانیم نخستین کسی که می تواند در مورد مشکلات و بیماری های خود قضاوت کند، خود انسان است. ما باید در هر شرایط نخست به فکر سلامتی خویش باشیم، در غیر این صورت در دراز مدت با مشکلات زیادی روبرو می شویم. بسیاری از بیماری های روحی به جسم صدمه زده و این اتفاق برعکس نیز رخ می دهد.

بهانه ای وجود ندارد که ما نعمت سلامتی خود را دست کم گرفته و آن را زیر با بگذاریم. بهتر است همواره جسم و روح خود را از هر گونه آسیب در امان داشته و به این فکر کنیم که اگر  خدایی نکرده هر کدام از آن ها را نداشتیم چه فاجعه ای رخ می داد و چه مشکلات و سختی هایی بیش از پیش انسان را درگیر خودش می کرد.

انشا در مورد ورزش سلامتی و تندرستی
انشا در مورد ورزش سلامتی و تندرستی

نتیجه گیری:

حتی افکار منفی و بی دلیل نیز می توانند موجب درد های جسمانی و آسیب های سخت انسان شوند. پس همواره انرژی های منفی را از خودتان دور کنید. زندگی با وجود افکار منفی ممکن نیست و هر لحظه در این صورت برای ما سخت و تلخ تر می شود.

مطلب پیشنهادی :  مثل نویسی صفحه83 خفته را خفته کی کند بیدار

 

انشا در مورد ورزش سلامتی و تندرستیپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

56 − = 51