پایه دهم

انشا در مورد افراد دروغگو و زندگی آن ها

انشا با موضوع افراد دروغگو و زندگی آن ها پایه دهم

پابه دهم انشا در مورد افراد دروغگو و زندگی آن ها

مقدمه:

انسان های دروغگو که مدام رنگ عوض می کنند همواره در زندگی خود دغدغه های بسیاری دارند و دچار سختی ها و مشکلات کوچک و بزرگ زیادی هستند و وضعیت آن ها عموما به شرایط عادی باز نمی گیردد.

تنه انشاء:

در نتیجه هر کسی می تواند با دروغ گفتن گاهی کار های خود را پیش ببرد، البته که چنین وضعیتی نمی تواند انسان ها را به چیزی که می خواهند و در هدف اصلی وجود دارد برساند. عموما اتفاقات زودگذری را رقم می زند و به هیچ عنوان چنین وضعیتی نمی تواند خوب باشد. اگر می خواهید درگیر دروغ های کوچک و بزرگ نشوید قطعا راستگویی می تواند بهترین رخداد باشد.

راستگویی در انسان ها می تواند آن ها را به چیزی که می خواهند برساند، البته که ممکن است مدتی به طول بیانجامد اما به هر حال این اتفاق قطعا مثبت و خوب خواهد بود.

اما گاهی انسان ها وارد چرخه دروغ می شوند و نمی توانند به چیزی که می خواهند برسند، پس باید شخصیت خود را دگرگون کنند. انسان های دروغگو با توجه به نقشی که در زندگی خود ایفا می کنند مشکلات زیادی را هم برای خودشان و هم برای دیگران ایجاد می کنند. هدف انسان ها می تواند موفقیت، پیشرفت، ساخت زندگی بهتر و هزاران مورد باشد. اما نیاز است که راستگویی را در صدر خلق خود قرار دهند.

انشا در مورد افراد دروغگو و زندگی آن ها
انشا در مورد افراد دروغگو و زندگی آن ها

نتیجه گیری:

ما می توانیم با راستگویی به اتفاقات مثبتی که در اطرافمان رخ می دهد واکنش نشان دهیم، ممکن است گاهی برخی از راستگویی ما ناراحت شوند اما به هر حال در نهایت نتیجه خوبی خواهد داشت. قطعا یکی از بهترین اخلاق های هر شخصی می تواند راستگو بودن باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد تخیل و دنیای غیرواقعی

 

انشا در مورد افراد دروغگو و زندگی آن هاپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 1