پایه هشتم

انشا در مورد روز های آخر سال

انشا درباره روزی های پایانی و آخر سال

پایه هشتم انشا در مورد روز های آخر سال

مقدمه:

روز های پایانی سال همیشه برای ما یادآور لحظات خوش و پر انرژی است که به پایان اسفند نزدیک شده و اوج آن پس از ایام چهارشنبه سوری خواهد بود، هر چه در این روز ها پر انرژی تر باشیم قطعا خاطرات بهتری برای ما باقی می ماند و کم تر درگیر رخداد های تلخی می شویم که هر کسی خاطره ای ممکن است از آن در ذهن خود ایجاد کرده باشد.

تنه انشاء:

وقتی به آخرین روز های هر سال نزدیک می شویم، انگار که سال ها رخت بر تن کرده و آماده یک بهار پر از هیجان و زیبایی می شوند، گرمایی بر خانه های ما حاکم می شود و کم کم از خواب آلودگی فصل زمستن کاسته می شود، خبر های خوب می شنویم و دوست داریم هر لحظه زیبا تر از قبل شود.

بسیاری از اتفاقات تلخ را برای چند لحظه هم که شده در این روز ها فراموش می کنیم، به این امید که اتفاقات مثبت برای ما رخ می دهد، از پلیدی هایی که در اطراف ما وجود دارد و مدام روحیه ما را تهدید می کند نیز زود تر رها می شویم و احساس آرامش ابدی به ما دست می دهد که آن را مدیون سال نو هستیم.

قطعا اگر بی وقفه در طول سال تلاش کنیم، مدام منتظر به پایان رسیدن روز های آخر نیستیم و همواره به هدفمان فکر می اندیشیم. چه بسا که در روز های آخر سال برای ما اتفاقات شیرین تر و جذاب تری نیز رخ دهد که تا آخر عمر در ذهنمان و خاطراتمان بماند.

انشا در مورد روز های آخر سال
انشا در مورد روز های آخر سال

نتیجه گیری:

در صورتی که می خواهیم روز های پایانی سال خوب باشد، باید به یاد داشته باشیم که همه روز های خداوند زیبا است و نباید این نکته را کتمان کنیم که هر کسی می تواند در آخرین روز های سال به کسانی بیاندیشید که تاکنون زندگی سختی را تجربه کرده اند و حداقل این که از سوی ما نیاز به کمک دارند، لحظات تلخ برای هر کسی وجود دارد، مهم این است که هم را در این شرایط یاری کنیم.

انشا در مورد روز های آخر سالپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

26 − 17 =