پایه دهم

انشا در مورد برنامه ریزی و سود آن در زندگی

انشا با موضوع برنامه ریزی و سود آن در زندگی پایه دهم

پایه دهم انشا در مورد برنامه ریزی و سود آن در زندگی

مقدمه:

انشای امروز ما موضوع جالبی دارد! در واقع یک سوال از شما هم کلاسی های عزیزم می پرسم و آن هم این است که برنامه ریزی دقیقا چه سود و منفعتی خواهد داشت؟ آیا همه ما نیاز به برنامه ریزی خواهیم داشت؟

تنه انشاء:

باید گفت که برنامه ریزی یکی از لازمه های زندگی هر شخصی است و اگر به خوبی تنظیم نشود، نه تنها فرد موفق نمی شود، بلکه هر لحظه با دغدغه های بزرگ و کوچکی روبرو می شود که تمام زندگی را مختل کرده و اگر انسان ها برای آینده خود برنامه نداشته باشند، مدام با این سوال روبرو می شوند که حالا چه کاری را باید انجام دهم؟

آیا کاری که در حال حاضر به آن مشغول هستم به موقع به پایان می رسد؟ آیا دیگران می توانند به کار من ضربه بزنند؟ آیا اتفاقات ناگهانی برای من مشکلی ایجاد خواهد کرد و در نهایت این که آیا منفعت و سودی که باید را از این کار می برم یا خیر؟

انسان ها وقتی بتوانند به این سوال ها در حین انجام یک کار مهم پاسخ دهند در واقع احتمالا برنامه ریزی و هدف دارند. هدف و برنامه ریزی های درستی که انجام می دهید می توانند مکمل یکدیگر باشند.

پر از موفقیت خواهند بود و افرادی که برنامه ریزی را به صورت هدفمند انجام می دهند، نه تنها وقت کافی را برای انجام هر کاری خواهند داشت، بلکه می توانند به چیز هایی که همیشه در ذهن به عنوان آرزو داشته اند نتایج بزرگ و گسترده بگیرند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد انسان در برابر مشکلات و سختی های زندگی
انشا در مورد برنامه ریزی و سود آن در زندگی
انشا در مورد برنامه ریزی و سود آن در زندگی

نتیجه گیری:

ما می توانیم برای برنامه ریزی درست با بزرگان و همین طور افراد با تجربه مشورت کنیم که سرانجام و نتیجه نهایی خوب و مثبت خواهد بود.

 

انشا در مورد برنامه ریزی و سود آن در زندگیپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 3 =