پایه دوازدهم

انشا چگونگی بوجود آمدن سوال در ذهن ما

انشا در مورد چگونگی بوجود آمدن سوال در ذهن ما پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا چگونگی بوجود آمدن سوال در ذهن ما

مقدمه:

سوال چگونه در ذهن ما به وجود می آید؟ آیا تاکنون از خود پرسیده اید که جواب به سوال ها تا چه حد درست است؟ آیا سوال هایی که ما در ذهن داریم پاسخ مشخصی دارد و یا این که پاسخ ها احتمالی و اشتباه است.

تنه انشاء:

در جواب تمامی این سوال ها باید گفت که بررسی یک مسئله می تواند به آن پاسخ دهد، در واقع اگر فکر می کنید جواب به بسیاری از سوالاتی که شما مطرح کرده اید اشتباه است، باید در این مورد تحقیق داشته باشید. اگر مدام درگیر شک و تردید هستید، اگر فکر می کنید که پاسخ به سوالات شما سخت است باید چند نکته مهم را در ذهن داشته باشید.

عموما سوالات علمی توسط دانشمندان پاسخ داده می شوند و جواب های دقیق دارند، آن ها سال ها علم و دانش خود را گاها به صورت گروهی صرف کرده اند، به پاسخ های درست رسیده اند و اگر شما هم فکر می کنید که اشتباهاتی شکل گرفته است و انسان ها پاسخ های اشتباه به سوالات  شما داده اند، باید بگوییم که فرمول های فیزیک، ریاضی و شیمی مربوط به اثبات همین موارد است.

پس باید علم خود را به اندازه ای بالا ببرید که یا بتوانید فرمول های دقیق تری را خلق کرده و یا این که این پاسخ ها را نقد کنید.

انشا چگونگی بوجود آمدن سوال در ذهن ما
انشا چگونگی بوجود آمدن سوال در ذهن ما

نتیجه گیری:

در نهایت افرادی می توانند به سوالات علمی جواب دهند که خود از نظر علم در سطح بالایی باشند، سال ها وقت صرف کرده و در نهایت جوابی که مورد نیاز و لازم است را کسب کنند. انسان های بی دانش قطعا نمی توانند جواب های علمی را نقد کنند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد اهمیت پول و ثروت در زندگی ما

موضوع این است که هر مسئله چندین جنبه دارد و از چند وجه مورد بررسی قرار می گیرد.

 

انشا چگونگی بوجود آمدن سوال در ذهن ماپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

82 + = 86