پایه دهم

انشا در مورد انسان های ترسو

انشا با موضوع انسان های ترسو

پایه دهم انشا در مورد انسان های ترسو

مقدمه:

انسان های ترسو دوست دارند آرام و به دور از اتفاقات روزمره که برای هر شخصی رخ می دهد زندگی گنند؛ شاید در ابتدا این دیدگاه آن ها صحیح باشد، اما باید بگوییم که به هیچ عنوان منطقی نیست ما همیشه منزوی بوده و سعی کنیم از جمع و انسان های دیگر فرار کنیم، این وضعیت شرایط بدی را خلق می کند.

تنه انشاء:

هر کسی می تواند فرا تر از چیزی که در ذهن خود دارد در رویا ها زندگی کند، مسئله مهم این است که وقتی در مورد انسان های ترسو صبحت می کنیم، نخست باید بدانیم که چرا با این وضعیت شناخته می شوند، برخی ایجاد اختلاف و درگیری در محیط های مختلف را دلیل بر شجاع بودن می دانند.

در واقع تعریف آن ها از شجاع بودن بسیار عجیب و دور از ذهن است، هر چه در مورد این مسئله دقیق تر صحبت کنیم منظور بهتر منتقل می شود. انسان هایی که سعی می کنند ترس را از خود دور کنند، نخست باید واقعا با آن روبرو شوند، در این صورت احساس می کنند که ترس را در خود یافته اند، سپس به دنبال این موضوع خواهند بود که سعی کنند زندگی شان را به روال عادی نزدیک تر کنند.

در ادامه باید گفت که آدم های ترسو گاهی ممکن است بسیار عجیب به نظر برسند. گاهی اوقات آدم ترسو رویکرد متفاوتی نسبت به لاف زدن را در پیش می گیرد. چنین افرادی دائما و حتی برای کوچکترین اشتباهی پوزش می طلبند.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع جمله چرا من نتوانم
انشا در مورد انسان های ترسو
انشا در مورد انسان های ترسو

نتیجه گیری:

ما می توانیم برای رهایی از ترس و اضطرابی که ممکن است زندگی مان را تلخ کند، با خودشناسی سعی در یافتن مسیر داشته باشیم، برای شناخت آسان تر این افراد می توان گفت که همیشه به چیزی وانمود می کند که نیست و لاف می زند.

 

انشا در مورد انسان های ترسوپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 5 =