پایه نهم

انشا با موضوع روز های خوش زندگی

انشا در مورد روز های خوش زندگی پایه نهم

پایه نهم انشا با موضوع روز های خوش زندگی

مقدمه:

روز های خوش زندگی برای هر کسی قطعا ماندگار ترین ها در ذهن است، دوست دارد مدام تکرار شود و این حس خوب همیشه وجود داشته باشد، اما نکته کلیدی و مهم دیگر این است که ما در روز های خوش هیچ پیش زمینه ای برای اتفاقات ناگواری که ممکن است رخ دهد نداریم و این مسئله اشتباهی است.

تنه انشاء:

انسان در بهترین شرایط نیز باید آمادگی موقعیت های بد و خطرناک را داشته باشد، در واقع زندگی همیشه نمی تواند حس خوبی به ما منتقل کند، در برخی شرایط پر از دغدغه های سخت و عجیب هستیم، نمی دانیم که چه انجام دهیم و این که برنامه خاصی برای گذر از لحظات سخت نداریم و این می تواند بدترین رخداد ممکن باشد.

روز های خوش همیشه می تواند تکرار شود، در واقع خودمان باید این روزه ها را بسازیم و سعی کنیم که آن ها را به عنوان یک واقعیت به سرانجام برسانیم، مسئله کلیدی دیگر این است که هر چه در میان روز های زندگی نا امید باشیم قطعا شرایط سخت می شود. ما در همه چیزی که برای ما رخ می دهد نقش مستقیم و یا غیرمستقیم خواهیم داشت.

هر چه روز های خوش بیشتر شود، قطعا شرایط زندگی مان ایده آل تر خواهد بود و حتی گاهی حس می کنیم که چرا چنین روز هایی را خیلی راحت از دست می دادیم. انسان باید شرایط خوب را خودش فراهم کند.

انشا با موضوع روز های خوش زندگی
انشا با موضوع روز های خوش زندگی

نتیجه گیری:

نا امیدی می تواند آغازی باشد برای اتفاقات تلخ، در صورتی که بسیاری از این روز ها هیچ گاه وجود نداشتند و نمی توانیم در مورد آن ها این نظر را داشته باشیم که واقعا بی دلیل به وجود آمده اند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد دوستان خوب و همراه

 

انشا با موضوع روز های خوش زندگیپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

21 − = 11