پایه هشتم

انشا درباره یک خواب تخیلی و شیرین

انشا با مضمون خواب شیرین جالب و تخیلی

پایه هشتم انشا درباره یک خواب تخیلی و شیرین

مقدمه:

خواب بخش مهمی از زندگی ما است و دلیل این که در لیست پر اهمیت ترین ها قرار می گیرید این است که ما بخش مهمی از لحظات عمر و طول شبانه روز را به خواب مشغول هستیم و قطعا بدن برای تولید انرژی و ذخیره نیرو نیاز به خواب خواهد داشت، کافی است که یک انسان یک روز را به بی خوابی سپری کند، خیلی زود اثرش را مشاهده خواهد کرد.

تنه انشاء:

در خواب ممکن است اتفاقات بسیار عجیب و غیرقابل باوری را تجربه کنیم، به شهر و کشوری دیگر می رویم، گاهی اتفاقاتی که زود تر رخ می دهد را مشاهده می کنیم و به همین دلیل است که احساس می کنیم گاهی یک اتفاق دو بار رخ داده است و این به دلیل رویایی است که تجربه کرده ایم و روح ما به زمانی پیش تر رفته.

مثلا در خواب می بینیم که سال های دور و کشور های دیگر بازگشته و پادشاه مردمانی هستیم که به زبان دیگری صبحت می کنند و جالب است که ما در خواب زبان آن ها را بلد شده ایم.

در مسیر یک خواب و رویا ممکن است اتفاقات عجیب زیادی را تجربه کنیم، تعابیر خواب به ما اجازه می دهند که در مورد آن ها بیشتر بدانیم، با بررسی های علمی ثابت شده است که بسیاری از تعابیر خواب نزدیک به واقعیت هستند.

شاید اتفاقاتی که قرار است در آینده نزدیک شاهدش باشیم زود تر خواب به ما اطلاع داده می شود. حس درون خواب درست مانند چیزی است که شما در زندگی واقعی احساس می کنید و یکی از عجیب ترین اتفاقات ممکن در ذهن و روح انسان ها می باشد که دانشمندان هر روز در مورد آن نکات جالب و شگفت انگیزی را کشف می کنند.

انشا درباره یک خواب تخیلی و شیرین
انشا درباره یک خواب تخیلی و شیرین

نتیجه گیری:

یک خواب شیرین می تواند اتفاقی باشد که ما دوست داریم در زندگی واقعی مان رخ دهد و تاکنون به آن نرسیده ایم، در واقع این اتفاق دور از ذهن نیست اما مدتی طول می کشد که به سرانجام رسیده و ما به چیزی که مدت ها به عنوان هدف در ذهن خود جای داده ایم برسیم.

بعلاوه این که یک خواب شیرین می تواند بخشی از گذشته ما باشد، اتفاقی که افتاده است و هنوز باورمان نشده ما این رخداد را تجربه کرده ایم.

 

انشا درباره یک خواب تخیلی و شیرینپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 0.6 ( 2 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =