پایه نهم

انشا چگونه بهتر و خوشحال تر زندگی کنیم

انشا با مضمون زندگی شاد و خوشحال و لحظات خوش

پایه نهم انشا چگونه بهتر و خوشحال تر زندگی کنیم

مقدمه:

قطعا هر انسانی برای زندگی بهتر می تواند نقشه راه ایجاد کند و تصمیمات درستی را بگیرد تا از سختی های زندگی عبور کند و اهدافش به واقعیت و رویا  و حیال های دور از ذهنش را به طور کامل حس کند و زندگی اش سرشار از لحظات خوش شود، اما همه این ها بدون تلاش پشت سر هم امکانپذیر نیست و چه بسا که بسیاری از ما در این مسیر دچار شکست های سخت شویم.

تنه انشاء:

در ذهن خود داشته باشید که هر کسی برای دستیابی به زندگی شاد تر و بهتر باید از نزدیکان و صد البته شخصیت خودش شروع کند تا موفقیت دست یافتنی تر شود. ترس از دست دادن لحظات خوش همیشه تلخ است، همه ما فکر می کنیم که پس از یک لحظه خوش ممکن است دچار مشکلات و گرفتاری های بزرگی شویم.

اما این طور نیست انسان خود آینده اش را خلق می کند و از مسیر سخت گذر می کند، او اگر تصمیماتش را صحیح بگیرد، قطعا با مشکلات روبرو نمی شود و مدام به این فکر نمی کند که چه چیزی می تواند قدرت ناراحت کردن او را داشته باشد و حس بد منتقل کند.

تصمیمش بر عهده خودمان است که چگونه و با چه دغدغه هایی زندگی کنیم، آیا لحظات خوش و خرمی را برای خود و اطرفیان با انرژی مثبت رقم می زنیم یا خیر! ما در قبال اطرافیان خود مسئولیت هایی داریم که قطعا یکی از آن ها ایجاد آرامش و ساخت لحظات خوش است. شما زمانی می توانید به هدف خود برسید که همواره از انرژی های منفی خود را دور کرده و به آینده ای بیاندیشید که هر چقدر سخت باشد، اما آرامش بخش است.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع چگونه شاد زندگی کنیم

نتیجه گیری:

بخش مهمی از زندگی ما را تصمیمات و دو راهی ها تشکیل می دهد، باید بیاموزیم که چگونه در این دو راهی ها و لحظات سخت مسیر صحیح را انتخاب کنیم و از این سختی ها گذر کنیم. شادی می تواند همین زندگی های ساده و خوشحالی هایی باشد که در کنار خانواده داریم. آن ها بهترین نعمتی هستند که خداوند بزرگ و بخشنده به ما عطا کرده است.

انشا چگونه بهتر و خوشحال تر زندگی کنیم
انشا چگونه بهتر و خوشحال تر زندگی کنیم

 

انشا چگونه بهتر و خوشحال تر زندگی کنیمپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =