پایه دهم

انشا در مورد اختراعات مهم بشر

انشا با موضوع اختراعات مهم بشر پایه دهم

پایه دهم انشا در مورد اختراعات مهم بشر

مقدمه:

انسان تاکنون اختراعات مهم و زیادی داشته که زندگی اش را تغییر داده و در واقع ماشینی شدن همه این اتفاقات می تواند موجب آسان شدن هر کاری باشد که ما باید انجام دهیم، فرا تر از هر چیزی باید بدانید که انسان ها همواره در تلاش هستند تا به قدرت برسند و اختراعات زیادی را نیز به این واسطه طراحی کرده اند.

تنه انشاء:

انسان ها با ثبت اختراع خود باعث می شوند که افراد دیگری نیز آن ها را کامل کنند، البته که نسل های اولیه لامپ ها ساخته شده و مرحله به مرحله پیشرفت آن را رو به جلو حرکت کرد و در حال حاضر ما سیستم های روشنایی را می بینیم که شاید چند دهه بتوانند این امکان را به ما بدهند که از آن ها استفاده کنیم.

فراموش نکنید که هر کسی می تواند اختراع مهمی داشته باشد و این کار زمانی انجام خواهد شد که تمام تلاش خود را انجام داده و برای موفقیت های بزرگ و عظیم بجنگند، هیچ موفقیتی بدون تلاش قابل انجام نیست و هر کسی باید برای چیزی که می خواهد تلاش کند تا با موفقیت های واقعی در زندگی اش برسد.

ما می توانیم بیاموزیم که انسان ها فرا تر از تلاشی که می کنند گاه دچار سختی ها و بن بست هایی می شوند و انگار راه گریز و عبوری از آن ها وجود ندارد، در این شرایط باید بیاموزیم که دست از تلاش بر نداشته و همواره با سختی ها و مشکلات بجنگیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع زندگی در خارج از ایران
انشا در مورد اختراعات مهم بشر
انشا در مورد اختراعات مهم بشر

نتیجه گیری:

وقتی در مورد مشکلات صحبت می کنیم، گاه خودمان در وجود آمدن آن نقش داشته و گاه نیز این مسیری است که انتخاب کرده ایم و نیاز به هوشمند بودن دارد.

 

انشا در مورد اختراعات مهم بشرپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.2 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 5 =