پایه یازدهم

انشا در مورد تحصیل و درس خواندن و اهمیت آن در زندگی

انشا با موضوع تحصیل و درس خواندن و اهمیت آن در زندگی پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا در مورد تحصیل و درس خواندن و اهمیت آن در زندگی

مقدمه:

تحصیل می تواند باعث تغییرات زیادی در زندگی انسان ها شده و آن ها را به مسیر موفقیت روز به روز نسبت به گذشته نزدیک و نزدیک تر کند، اگر می خواهید این پیشرفت را بهتر حس کنید باید سری به دانشگاه های بزرگ بزنید، آن ها که در طول کل زندگی تلاش بی وقفه داشته اند، در درس موفق بوده و حالا به این نقطه رسیده اند.

تنه انشاء:

در واقع هر انسانی مسئول مسیر و آینده خود بوده و آن را انتخاب می کند، اتفاقی که رخ می دهد این است که بسیاری از ما درست نمی دانیم که چگونه باید زندگی کنیم و این که چه کسی می تواند برای ما تعیین هدف کند و مدام به این مسئله فکر کنیم که باید راه دیگری را تقلید کنیم تقریبا در بیشتر مواقع اشتباه است.

هر کسی صرفا با ریسک کردن موفق نخواهد شد و ممکن است در آینده با توجه به عملکردی که دارد با مشکلات بزرگ و کوچک زیادی در زندگی اش روبرو شده و بسیاری از آن ها نیز قابل حل نباشد.

نباید از یاد برد انسان ها هر چقد هم که شبیه هم باشند، باز هم تفاوت های جزئی و یا کلی دارند که در طول زندگی بیشتر و بیشتر مشخص می شود، نمی توانیم تمامی رفتار ها را بررسی کنیم اما این را می دانیم که اراده انجام کار در برخی از انسان ها کاملا متفاوت تر از چیزی است که فکرش را می کنید.

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل آن وقت که جیک جیک مستانت بود یاد زمستانت نبود
انشا در مورد تحصیل و درس خواندن و اهمیت آن در زندگی
انشا در مورد تحصیل و درس خواندن و اهمیت آن در زندگی

نتیجه گیری:

ما می توانیم برای موفقیت در زندگی بجنگیم، بخش مهمی از آن مربوط به شغل و آینده ماست که وابستگی زیادی به تحصیلات خواهد داشت.

 

انشا در مورد تحصیل و درس خواندن و اهمیت آن در زندگیپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 6 =