پایه یازدهم

انشا حال یک گل زیبای چیده شده را از زبان خودش بنویسید

انشا در مورد حال یک گل زیبای چیده شده را از زبان خودش بنویسید پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا حال یک گل زیبای چیده شده را از زبان خودش بنویسید

مقدمه:

هر موجود زنده ای قطعا زندگی و مسیر خاص خود را دارد و برای رسیدن به هدفی از سوی خداوند بزرگ و متعال مامور شده است. در هر کدام از این زندگی ها و لحظات رخداد های مختلف و زیادی نهفته است.

تنه انشاء:

من یک گل زیبا هستم که عمر کوتاهی دارم و قطعا لحظات زیادی را در انتظار می نشینم تا کسی با زیبایی من حس خوبی را دریافت کرده و البته بسیاری هستند که ترجیح می دهند ما را از روی شاخه چیده و لای کتاب و یا هر چیز دیگری و یا در خانه خود نگه داری کنند که این از نظر ما به هیچ عنوان خوشایند نیست و باعث می شود اتفاقات زیادی رخ دهد و من عمر کوتاه تری داشته باشم، به هر حال که عمر من کوتاه است و قطعا این می تواند باعث شود من از زندگی هر لحظه نا امید تر شوم.

من گل زیبایی بودم و حالا دیگر عمری نخواهم داشت و هر لحظه بیشتر به مرگ نزدیک می شوم. این مرگ برای من تلخ است و امیدوارم هیچ موجود زنده ای چنین تجربه سختی نداشته باشد، این زندگی می تواند تلخ ترین تجربه برای هر کسی باشد و بهتر است که دیگر به این شکل برای هیچ موجودی رخ ندهد.

انشا حال یک گل زیبای چیده شده را از زبان خودش بنویسید
انشا حال یک گل زیبای چیده شده را از زبان خودش بنویسید

نتیجه گیری:

این نا امیدی باعث می شود که من مدام با خود بگویم که چرا درگیر چنین اتفاقی شده ام و چه چیزی باعث می شود لحظه ای جان من را گرفته و این مسئله باعث می شود ادامه زندگی من دیگر وجود نداشته باشد و نتوانیم هر لحظه کوتاهی که وجود دارد و جزی از زندگی من است را تجربه کنم.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد برداشتن یک ظرف داغ

انشا حال یک گل زیبای چیده شده را از زبان خودش بنویسیدپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.71 ( 6 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

90 − = 82