پایه دوازدهم

انشا جمله محبت از درخت آموز كه سايه از سر هيزم شكن هم بر نمي دارد

انشا در مورد جمله محبت از درخت آموز كه سايه از سر هيزم شكن هم بر نمي دارد

پایه دوازدهم انشا جمله محبت از درخت آموز كه سايه از سر هيزم شكن هم بر نمي دارد

مقدمه:

مسائل مهمی در زندگی ما وجود دارد که یکی از آن ها محبت کردن به دیگران است، گاه محبت می تواند باعث شود که عده ای از آنچه برای آن ها انجام می دهیم بگذرند و فکرشان محدود تر از چیزی باشد که تصورش را می کنیم، آن ها محبت را وظیفه می دانند.

تنه انشاء:

اما برخی هستند که همواره دوست دارند به دیگران محبت کنند و از این کار خود با بدی دیدن نیز دست بر نمی دارند و در واقع افتخار می کنند که در قلب دیگران به عنوان انسان خوبی شناخته می شوند، نکته مهم دیگر نیز این است که محبت کردن در بسیاری از شرایط بد و برای افرادی که حتی انتظاری آن ها نمی رود دگرگونی هایی به وجود می آورد. این دگرگونی ها در رفتار آن ها مشاهده می شود و به هیچ عنوان نمی تواند تاثیر بدی داشته باشد.

اما عده ای ممکن است محبت را درک نکنند، مسئله کلیدی این است که از محبت سخت ترین انسان ها نیز مهربان می شوند. هر کسی می تواند در زندگی خود فرد بد خلقی باشد، هر کسی می تواند به دیگران بدی کند، اما نتیجه اش را خواهد دید و قطعا به هیچ عنوان نمی خواهیم که در میانسالی و پیری با عذاب وجدان روبرو شویم.

نتیجه گیری:

همواره باید بیاموزیم که محبت کردن به یک شخص دقیق نمی تواند رفتار آینه ای داشته باشد، آن ها گاه به دلیل رفتار هایی که در گذشته مشاهده کرده اند نمی توانند این محبت را در ذهن خدو جای داده و آن را درک کنند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد زیبایی های آسمان در شب های کویر
انشا جمله محبت از درخت آموز كه سايه از سر هيزم شكن هم بر نمي دارد
انشا جمله محبت از درخت آموز كه سايه از سر هيزم شكن هم بر نمي دارد

انشا جمله محبت از درخت آموز كه سايه از سر هيزم شكن هم بر نمي داردپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

39 − 29 =