پایه دوازدهم

انشا در مورد زیبایی های آسمان در شب های کویر

انشا با موضوع زیبایی های آسمان در شب های کویر

پایه دوازدهم انشا در مورد زیبایی های آسمان در شب های کویر

مقدمه:

روز ها و شب های کویر کاملا متفاوت و جالب است، شاید کم تر به این موضوع فکر کنید که آیا می توان دو فضای مختلف را در یک منطقه و محل مشاهده کرد، باید گفت نخستین نامی که به ذهنمان در این مورد می رسد مربوط به آسمان زیبای کویر خواهد بود که البته جذابیت های خاص خود را دارد.

تنه انشاء:

شب های کویر همواره سرد و خشک است، قطعا اگر بدون لوازم کافی و سیستم های گرمایشی در میان کویر باشید این سرما سخت و طاقت فرسا خواهد بود. آسمان کویر یکی از پدیده های فوق العاده جذاب و زیبا است که همیشه عده ای از مردم که آن را تجربه کرده اند در موردش حرف می زنند.

فراموش نکنید که کویر می تواند اتفاق فوق العاده جذاب در یک آخر هفته برای شما باشد، از دغدغه ها خارج می شوید و به سطح شهر می روید و این می تواند یکی از جذاب ترین اتفاقات برای شما باشد و حس خوبی را به شما منتقل کند.

انسان ها می توانند در لحظات کویر به زیبایی های آسمان خیره شده و هر لحظه بیشتر به قدرت و لطف خدای بزرگ و بخشنده پی ببرند.

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا کویر بهترین جا برای آرامش است، قطعا اولین ایده و نظر از سوی شما می تواند سکوتی باشد که بر آن حاکم است.

انشا در مورد زیبایی های آسمان در شب های کویر
انشا در مورد زیبایی های آسمان در شب های کویر

نتیجه گیری:

سفر به کویر می تواند شما را از روز های پر از دغدغه و اضطراب دور کرده و حس مثبت و خوبی را هر چند برای لحظه ای منتقل کند. این لحظات خوب می توانند تاثیر بسزایی در تحصیل و کار شما داشته باشند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد انسان های باهوش و خردمند

انشا در مورد زیبایی های آسمان در شب های کویرپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

69 − 59 =