پایه هشتم

انشا جان بخشی من یک میز هستم

انشا با موضوع جان بخشی من یک میز هستم پایه هشتم

پایه هشتم انشا جان بخشی من یک میز هستم

مقدمه:

جان بخشی به اشیاء یکی از جالب ترین اتفاقات در حوزه ادبیات است که در داستان های قدیمی، افسانه ها و رویا ها بسیار در مورد آن شنیده ایم و می دانیم که به طور ویژه ای اهمیت جدی دارد و می تواند موضوع خلق آثار کوچک و بزرگ زیادی باشد.

تنه انشاء:

من یک میز هستم، از زبان من احتمال متن ها و انشاء هایی شنیده اید، اما این بار قصد دارم در مورد زندگی عجیب خودم با شما سخن بگویم که از یک تکه درخت شروع شد، من درخت زنده ای بودم که به طور ویژه ای از زندگی لذت می بردم و هر لحظه را حس می کردم، روزی که جنگلبان از من نگه داری می کرد.

اما در نهایت اتفاقی افتاد که مسیر من کاملا متفاوت شد، درختان را بریده و من نیز یکی از آن ها بودم، در واقع انگار اتفاق تلخ و ناگهانی برای من بود که از ابتدا در سرنوشت من وجود داشته و حالا به همین شکل رخ داد. این مسئله باعث شد که زندگی من به سمت و سویی برود که حالا انسان های بیشتری را می بینم.

انگار برخی از آن ها عصبی هستند، روی من مشت می کوبند و برخی نیز با آرامش با من برخورد خوبی دارند، انگار حس می کنند که جان دارم.

انشا جان بخشی من یک میز هستم
انشا جان بخشی من یک میز هستم

نتیجه گیری:

من به عنوان یک میز می دانم که وظیفه مهمی بر عهده دارم و باید استقامتی در برابر لحظات متفاوت انسان ها داشته باشم که ترجیح می دهند در سطح و وضعیت بالاتری از زمین کارشان را انجام دهند. کودکان و نوجوانان از من برای انجام تکالیف خود استفاده می کنند و یا بزرگ تر ها ساعت ها کار های سخت و طاقت فرسا در کنار من تجربه می کنند.

 

انشا جان بخشی من یک میز هستمپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 3.6 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 4 =