پایه هفتم

انشا جان بخشی به اشیا لامپ

انشا با موضوع جان بخشی به اشیا لامپ پایه هفتم

پایه هفتم انشا جان بخشی به اشیا لامپ

مقدمه:

لامپ یکی از اختراعات بشر است که در واقع تفاوت های زیادی در زندگی ما ایجاد کرده است و قطعا یکی از پدیده های جالبی است که شاید کم تر به اهمیت آن در زندگی خود توجه کرده باشیم و قطعا برای ما جالب است که بدانیم لامپ ها البته در نسخه های مختلف طراحی شده و تنها در نهایت به خوبی روشن شده و مدت زمان طولانی عمر می کردند.

تنه انشاء:

من یک لامپ هستم در یک مدرسه؛ حس می کنم زندگی جالب و متفاوتی دارم، ممکن بود در یک خانه سرد و بی روح باشم، ممکن بود در بیمارستان هر روز شاهد اتفاقات تلخ و بد باشم اما چنین نشد و این موضوع باعث شد که من زندگی ام دگرگون شود و حس خوبی از زندگی هر روز خود داشته باشم.

من دانش آموز هایی را می بینم که اولین سال است وارد مدرسه می شوند و از این اتفاق حس خوبی دارند، آن ها با یکدیگر بازی می کنند و وقتی زنگ تفریح می شود برای من جالب ترین اتفاق ها البته از دید خودم رخ می دهد و دوست دارم مدام در این شرایط باشم. البته ممکن است پس از مدتی عمر من به پایان رسیده و دیگر حس خوبی نسبت به زندگی نداشته باشم.

اما خوشحالم که تجربه جالبی داشتم و آن هم زندگی کردن در میان علم و دانش است که گاه معلم ها به صورت ویژه ای در مورد آن صحبت می کنند و این مسئله هر روز پر رنگ تر می شود. درست با بزرگ شدن بچه ها.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء کولر گازی
انشا جان بخشی به اشیا لامپ
انشا جان بخشی به اشیا لامپ

نتیجه گیری:

من دوست دارم زندگی پر از لحظه های جذاب برای دانش آموزانی داشته باشم که هر روز به مدرسه می آیند و روز های تعطیل برای من بسیار سخت است.

 

انشا جان بخشی به اشیا لامپپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

80 − = 76