پایه دوازدهم

انشا چرا باید با دوستان خود آشنا شویم

انشا در مورد چگونگی انتخاب یک دوست خوب

پایه دوازدهم انشا چرا باید با دوستان خود آشنا شویم

مقدمه:

مزایای داشتن یک دوست خود بی شمار است، او به ما یاد می دهد چیز هایی را که تاکنون ندانسته ایم و در هر شرایطی کنار ما خواهد بود. در واقع بسیاری معتقدند که یک دوست را می توانید در جمع های بیش از دو نفر و یا مسافرت بشناسید، در صورتی که انتخاب خوبی داشته باشید کم تر در این شرایط با او دچار مشکل خواهید شد و دوستی شما ادامه دار خواهد بود.

تنه انشاء:

بسیاری همین طور خاطر نشان می شوند که شما وقتی دوستی را انتخاب می کنید بهتر است که سطحی بالاتر از شما از هر نظر داشته باشد، البته این تفاوت ها نباید غیرمنطقی بوده و حتی از سطحی بالاتر باشد که دچار مشکلات زیادی خواهید شد. به یاد داشته باشید دوست خوب می تواند استعداد های شما را شکوفا کرده و شما را از بسیاری مشکلات، سختی ها و خطرات دور کند.

او هیچ گاه به شما پیشنهاد های غیرمنطقی و غیرانسانی نمی دهد، باعث نمی شود تا از مسیر موفقیت خودتان به در شوید و مشکلات سخت و بسیاری برای شما به وجود آید.

ضمن این که اگر فکر می کنید دوست خوب را باید در چه دوره ای از سن یافت، بهترین و ماندگار ترین دوست ها در دبیرستان در دید راس شما خواهند بود و این می تواند کمک بزرگی باشد که در یکی از مهم ترین سن های زندگی خودتان تنها و دور از اجتماع نباشید.

می گویند افراد باهوش در دوست یابی بسیار سخت گیر تر هستند و دوستان کمی دارند. این نیز خود نکته جالبی است، چون آن ها در انتخاب ویژگی های خاصی را در یک فرد جویا می شوند.

مطلب پیشنهادی :  انشا درباره فواید داشتن دوست دانا
انشا چرا باید با دوستان خود آشنا شویم
انشا چرا باید با دوستان خود آشنا شویم

نتیجه گیری:

داشتن دوست خود نعمت است، او در هر دوره ای از زندگی می تواند یار و همراه ما باشد و ما را از استرس، سختی ها، گرفتاری ها، مشکلات و بلا ها دور نگه دارد، قدرت این را دارد که ما را نسبت به اشتباهاتمان آگاه سازد و باعث شود به هدفی که در دور ترین نقطه از زندگی فعلی مان رسم کرده ایم برسیم.

ضمن این که دوست خوب هیچ گاه ما را به کار های ناشایست و اشتباه تشویق نمی کند. او به دنبال موفقیت خود و دوستش است.

 

انشا چرا باید با دوستان خود آشنا شویمپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

83 − = 78