پایه دهم

انشا با موضوع پله های موفقیت

انشا در مورد پله های موفقیت پایه دهم

پایه دهم انشا با موضوع پله های موفقیت

مقدمه:

پله های موفقیت را یک بار نمی توان پیمود، در واقع هر کدام از ما مسیر سخت و عجیبی را داریم که باید سعی کنیم از آن گذشته و به سمت و سویی حرکت کنیم که گاه سخت و گاه دور از ذهن است، تمرکز بسیاری از ما گاهی روی هدف است و از مسیری که پیش و رو داریم ممکن است غافل شویم.

تنه انشاء:

این پله ها گاه نیاز به عبور سریع دارند، گاه نیاز است که شما روی یکی از آن ها مدتی متوقف شوید و به هدفی که دارید فکر کنید و یا این که جهت دیگر و درست تری را انتخاب کنید.

این انتخاب بسته به هوش، درک و البته تجربه یک شخص فرق دارد. نمی توان قطعی در مورد آن تصیم گرفت.

اگر به زندگی ثروتمندان جهان نگاهی بیاندازیم میفهمیم که آن ها با هف گذاری درست توانسته اند به کسب درآمد و زندگی مرفه دست یابند. در واقع تمامی آن ها از همان ابتدا هدف خاص و مشخصی داشتند که شاید افراد بی تجربه کم تر این هدف را در ذهن خود داشته باشند، ضمن این که انسان ها در شرایط مختلف حس می کنند که ممکن است درگیر لحظات سخت و تلخی شوند و اگر این اتفاق همین طور پیش برود، از آن ها یک نا امید می سازد.

انشا با موضوع پله های موفقیت
انشا با موضوع پله های موفقیت

نتیجه گیری:

نا امیدی در هیچ شرایطی نمی تواند خوب باشد، هر انسانی باید یک نقطه امید در زندگی خود داشته باشد و اگر مدام تلاش کند قطعا روز به روز به سمت هدف و آینده حرکت می کند. در واقع ترس نهفته  ای در زندگی تمام انسان ها وجود دارد که همواره مانند هر کسی از آن فراری هستیم. پله ها را خودمان مشخص می کنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا تفاوت رنگ ها در پوست انسان ها

انشا با موضوع پله های موفقیتپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.85 ( 4 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

78 − = 71