پایه هشتم

انشا با موضوع روز های زیبای سال

انشا در مورد روز های زیبای سال پایه هشتم

پایه هشتم انشا با موضوع روز های زیبای سال

مقدمه:

روز های زیبایی در زندگی ما وجود دارد که همواره وقتی آن ها را زندگی می کنیم باید قدرشان را دانسته و هر روزشان را حس کنیم، این حس باید با پوست و استخوان احساس شود و بیاموزیم که وقتی در مورد روز های زیبا صحبت می کنیم، حس ما می تواند به دیگران نیز منتقل شود، مسئله کلیدی دیگر این است که وقتی از این روز های زیبا صحبت می کنیم، زندگی مان عاری از تلخی ها می شود، چون نگرشمان به سمت حس های خوب است.

تنه انشاء:

باید بدانیم که هر روزی ممکن است پس از شروعش بد یا خوب باشد. بستگی به تصمیم ما در مورد محیط اطراف و البته اتفاقاتی دارد که کم تر در مورد آن ها فکر می کنیم، حتی آسیب ما به یک شاخه گل و یا برگ درختان نیز می تواند باعث شود که انرژی منفی در طول روز به ما تزریق شود، مسئله کلیدی دیگر این است که وقتی از گذشته صحبت می کنیم، بهتر است تنها روز های خوب را به یاد داشته باشیم. این روز های شاد باید همواره تکرار گردد.

اگر انسان شادی و خوشحالی را هر دوره زمانی تجربه نکند، می تواند به سمت افسردگی پیش برود و قطعا نتیجه نهایی نمی تواند چیزی باشد که سال ها در ذهن خود تجسم می کرد.

انشا با موضوع روز های زیبای سال
انشا با موضوع روز های زیبای سال

نتیجه گیری:

وقتی می خواهیم در سختی ها گذر کنیم، در واقع امید به آینده بهترین راه برای اثرگذار کردن این موضوع است، هر روزی می تواند خوب باشد، شنبه آغاز هفته که در واقع باعث می شود که شما کم تر درگیر مسائل تلخ و پیچیده شوید، چون ذهنتان به خوبی استراحت کرده است. پس برای شروع بی نظیر است.

مطلب پیشنهادی :  انشا سفر کوتاه و یک روز به کویر

 

انشا با موضوع روز های زیبای سالپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + = 18