پایه دهم

انشا با موضوع نعمتی به نام پدر و مادر در زندگی

انشا درباره نعمت بزرگی به نام پدر و مادر در زندگی

پایه دهم انشا با موضوع نعمتی به نام پدر و مادر در زندگی

مقدمه:

قطعا هر کسی می تواند که پدر و مادر چه نقش مهمی در موفقیت اش داشته و قطعا باید برای این وضعیت از خداوند بزرگ و مهربان شاکر باشد، در اصل می توان گفت که پس از خداوند بزرگ و متعال ما در زندگی باید همواره از پدر و مادر خود برای هر چه که داریم شاکر باشیم، آن ها فداکاری های زیادی انجام داده اند که ما به این نقطه برسیم.

تنه انشاء:

پدر و مادر در قبال این همه خوبی که در حق فرزند خود انجام داده اند قطعا خواسته هایی خواهند داشت که ما باید به آن ها جامه عمل بپوشانیم تا موفق تر از همیشه باشیم، ضمن این که هر کسی از خدای خود سلامتی پدر و مادرش را بخواهد زود تر مستجاب شده و به نتیجه می رسد. انشالله که خداوند هر گونه بلا، شر و گرفتاری را از پدر و مادر ما دور کرده و این عزیزان همیشه عاقبت بخیر باشند.

زندگی بدون آن ها معنی ندارد و اگر خدایی نکرده روزی آن ها را از دست دهیم متوجه خواهیم شد که چه گوهر گران بهایی بودند.

در واقع پدر و مادر باعث رسیدن ما به نقطه ای هستند که در ان حضور داریم و ما با محبت تمام عمر نمی توانیم یک شبانه روز از بی خوابه های آن ها را جبران کنیم.

آن ها همیشه دلسوز هستند و در هر شرایطی به ما کمک می کنند و چیزی جز سلامتی و موفقیت ما را از خداوند خواستار نخواهند بود.

انشا با موضوع نعمتی به نام پدر و مادر در زندگی
انشا با موضوع نعمتی به نام پدر و مادر در زندگی

نتیجه گیری:

در زندگی هر کدام از ما لحظاتی سخت وجود دارد که پس از خداوند بزرگ و متعال تنها امیدمان به پدر و مادرمان است، چون آن ها بی هیچ چشم داشتی برای ما آرزوی خیر می کنند.

هر کسی در زندگی خود باید خدمتگذار پدر و مادرش باشد، به آن ها محبت کرده و در دوران کهنسالی از آن ها مراقبت کند تا درگیر لحظات سخت، بیماری و مشکلات نشوند و زندگی شان همواره پر از لحظات خوش باشد.

 

انشا با موضوع نعمتی به نام پدر و مادر در زندگیپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

44 − = 41