پایه هشتم

انشا زیبایی های کشور خود را توصیف کنید

انشا در مورد زیبایی های کشور ایران

پایه هشتم انشا زیبایی های کشور خود را توصیف کنید

مقدمه:

کشور ایران یکی از زیبا ترین و بهترین نقاط کره زمین است که هر چهار فصل را درون خود دارد، بخشی از این کشور سرد، بخشی گرم، بخشی مرطوب و بخشی نیز خشک می باشد. در واقع چنین تنوعی در کم تر کشوری دیده می شود، ایران 80 میلیون جمعیت دارد و استان تهران یکی از بزرگ ترین شهر های اسیا و پایتخت ایران است.

تنه انشاء:

در شمال این کشور آب و هوای مرطوب استان های گیلان، مازندران و گلستان را در بر می گیرد و همین طور در مرکز نیز شهر تهران چند مورد از اصلی ترین و بزرگ ترین جاذبه های گردشگری این کشور را داراست. در جنوب ایران نیز ما آب و هوای گرم و شرجی را می توانیم تجربه کنیم، خلیج فارس بزرگ و زیبا از هر نظر یکی از بهترین مقاصد گردشگری می باشد.

در بخش های دیگر این کشور نیز آب و هوای متفاوتی را تجربه می کنید که عمدتا سرد و خشک هستند، به طور مثال تبریز یکی از شهر هایی است که همواره جز زیبا ترین ها در ایران بوده و شما می توانید یک سفر بسیار جذاب به این شهر داشته باشید.

با یک سفر به تمام ایران شما می توانید هر آب و هوا و شرایط جوی را تجربه کنید، ایرانی ها به زبان های محلی و گویش های مختلفی صبحت می کنند. ما در ایران می توانیم فرهنگ های مختلفی را تجربه کنیم.

از شیراز، اصفهان، کرمان گرفته تا خوزستان، آذربایجان شرقی و غربی و… هر کدام از این شهر ها زیبای های خاص خود را دارند.

انشا زیبایی های کشور خود را توصیف کنید
انشا زیبایی های کشور خود را توصیف کنید

نتیجه گیری:

هر چه از زیبایی های فصل های مختلف در کشورمان بگوییم کم است، از کاشت میوه ها و مرکبات مختلف و همین طور کشت گندم و جو در نقاط مختلف ایران می توان نتیجه گرفت که این کشور برای هر نوع کشاوری و کسب و کاری مناسب است.

ضمن این که همواره کشور ما جز بهترین منابع نفتی است. البته که کشورمان جاذبه های تاریخی بسیاری نیز دارد.

 

انشا زیبایی های کشور خود را توصیف کنیدپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

32 − = 24