پایه دهم

انشا با موضوع زندگی قهرمانان

انشا در مورد زندگی قهرمانان پایه دهم

پایه دهم انشا با موضوع زندگی قهرمانان

مقدمه:

قهرمانان همیشه در ذهن می مانند و حتی گاهی برای ما به عنوان الگو در زندگی خواهند بود و دوست داریم شبیه به یکی از آن ها شویم، از مواردی که شاید صرفا افسانه باشند و در کتاب ها و داستان ها حضور آن ها را احساس کرده باشیم، تا مواردی که هر روز در اطراف خود می بینیم و بسیار هم هیجان انگیز هستند.

تنه انشاء:

این بستگی به خودمان دارد که با چه دیدی به آن ها نگاه کنیم و این که از یک قهرمان چه می خواهیم، درجه ای پس از قهرمانی وجود دارد که به آن پهلوانی می گویند و فرد به وضعیتی می رسد که با قدرت تمام در مقابل افراد مظلوم توان خود را به کار نمی گیرد و حق کسی را بر گردن ندارد، او همیشه زندگی سالمی دارد، از تلخی ها، سختی ها، گناهان و شر شیطان به دور است و به طور کل زندگی سالمی دارد.

حاشیه را به حریم امن زندگی خود راه نمی دهد، همواره سعی می کند از تلخی ها، مشکلات، پلیدی ها دور فاصله گرفته و به هر چه که فکر می کند، بخشی از آن کمک به هم نوعان است. او از قدرت و زور و بازی خود تنها در کمک به انسان های آسیب دیده استفاده می کند و به همین دلیل محبوب مظلومین و منفور ظالمان است.

هیچ گاه نباید در برابر مشکلات تسلیم شویم، خودمان هم می توانیم یک قهرمان باشیم.

انشا با موضوع زندگی قهرمانان
انشا با موضوع زندگی قهرمانان

نتیجه گیری:

درست ترین تعبیر از این اشخاص این است که به ناحق درگیر مشکلات زیادی ممکن است شده و گاه از کارهای مثبتی که انجام داده اند پشیمان شوند، این پشیمانی باعث می شود که روز به روز نا امید تر شوند، البته بار ها شنیده ایم که نا امیدی بدترین گناهی است که انسان می تواند آن را در زندگی خود حس کند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در آینده چه شغلی را انتخاب کنم

انشا با موضوع زندگی قهرمانانپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 3 =