پایه دهم

انشا با موضوع توصیف یک صحنه ی تصادف

انشا پایه دهم در مورد توصیف یک صحنه ی تصادف

پایه دهم انشا با موضوع توصیف یک صحنه ی تصادف

مقدمه:

قطعا تصادف یکی از ترسناک ترین و غم انگیز ترین اتفاقاتی است که آرزو می کنیم برای هیچ فردی رخ ندهد چون باعث آسیب های جبران ناپذیری و بعضا سبب مرگ شود که به هیچ عنوان نمی تواند تجربه خوبی باشد.

تنه انشاء:

هر کدام از ما ممکن است یک بار هم که شده این صحنه را مشاهده کرده باشیم، در جاده ها با ورود فناوری های خودرو این رخداد به وقوع پیوسته است، در واقع همه ما می دانیم که در تصادف برخورد خودرو ها با یکدیگر مانند هر برخورد دیگری صدماتی را به سرنشینان از جنبه جانی و به خودرو از نظر مالی وارد می کند، قطعا صدمه های مالی زود تر و آسان تر جبران می شود و به هیچ عنوان نباید غصه خورد.

در مقابل صدمات جانی بسیاری ممکن است رخ دهد که هر کدام از آن ها تلخ است و می تواند باعث شود که زندگی یک فرد دگرگون شود، فردی که باید مابقی زندگی اش را روی ویلچر باشد و یا این که شخصی یکی از اعضا حیاتی بدن خود را از دست می دهد. تمام این اتفاقات تلخ است و قطعا جبران آن ها امکانپذیر نیست. البته که وقتی یک صحنه تصادف را مشاهده می کنیم باید سعی کنیم که به سرنشیشان کمک رسانی کرده و آن ها را از این وضعیت نجات دهیم.

انشا با موضوع توصیف یک صحنه ی تصادف
انشا با موضوع توصیف یک صحنه ی تصادف

نتیجه گیری:

در نتیجه می دانیم که حادثه ممکن است برای هر کسی رخ دهد و وقتی در شرایط سخت هستیم از دیگران انتظار کمک داریم، این اتفاق وقتی یک تصادف را مشاهده می کنیم به طور ویژه ای حس می شود و به هیچ عنوان نمی تواند خوشایند باشد، در کمک به هم نوعان خود باید همواره پیشقدم باشیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع ترس انسان ها از خطر

انشا با موضوع توصیف یک صحنه ی تصادفپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 4 =