پایه دهم

انشا با موضوع خانه بهترين مكان دنيا

انشا در مورد خانه، بهترين مكان دنيا، پایه دهم

پایه دهم انشا با موضوع خانه بهترين مكان دنيا

مقدمه:

هر کدام از ما بار ها این جمله را شنیده ایم که هیچ جایی خانه نمی شود، آرامشی در خانه ما وجود دارد که حس خوبی منتقل می کند و باعث دگرگون شدن زندگی مان می شود، حتی اگر در بدترین حالت ممکن باشیم، قطعا هیچ جایی بجز خانه نمی تواند آن آرامش لازم را به ما منتقل کند و این اتفاق بهترین است.

تنه انشاء:

شما در خانه خودتان تنها آزاد هستید که کار هایی که دوست دارید انجام دهید، این اجازه به شما داده می شود که حریم خصوصی خود را داشته باشید، تفاوتی ندارد که چه ظاهری دارید و یا به چه شکلی در خانه حضور دارید، مهم این است که خانه شما امن ترین جای دنیاست. خانه ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند و قطعا هر کسی هر چقدر هم که خانه اش کوچک باشد، وقتی به آن می رسید آرامش خوبی را از محیط و اتمسفرش دریافت می کند.

هر کسی می تواند ادعا کند که خانه اش بهترین و امن ترین جای دنیاست، این هم به این دلیل است که خودش در آن حضور دارد و ممکن است از دید ما واقع این طور نباشد و حس دیگری داشته باشیم.

انشا با موضوع خانه بهترين مكان دنيا
انشا با موضوع خانه بهترين مكان دنيا

نتیجه گیری:

انسان ها در شرایط مختلف نیاز به تنهایی دارند، تنهایی در کنج اتاقی که می تواند ما را به فکر وا دارد، تا مشکلات، سختی ها و گرفتاری های زندگی خود را حل کنیم و از مسیر سختی که سرنوشت گاه پیش و روی ما قرار می دهد عبور کنیم. تفاوت انسان با دیگر موجودات این است که برای ساخت خانه اش زحمت زیادی می کشد و نسبت به دیگر موجودات زنده حریم خاص تر و امن تری را نیز تشکیل می دهد.

 

انشا با موضوع خانه بهترين مكان دنياپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.3 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 1 =