پایه یازدهم

انشا در مورد دعاي يك مادر

انشا با موضوع دعاي يك مادر پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا در مورد دعاي يك مادر

مقدمه:

مادر را می توان یکی از عزیز ترین اشخاص زندگی هر انسانی دانست که به اصل عشق ایمان دارد و به خوبی این حس را درک می کند و وقتی راجع به عشق مادر به فرزند صحبت می کنیم در واقع مضمون خالص ترین نوع است که کم تر در بین انسان ها تکرار می شود و اتفاق فوق العاده شیرینی است.

تنه انشاء:

وقتی یک زن صاحب فرزند می شود انگار اتفاق عجیب و شگرفی در زندگی اش رخ داده است و هر لحظه اش با گذشته کاملا متفاوت خواهد بود، این مسئله باعث می شود که هر کدام از ما حداقل برای چند لحظه خودمان را به جای مادرمان قرار دهیم، او شما را بخشی از وجودش می داند و زندگی شما برای او بسیار مهم است، گاه حتی مهم تر از خودش. مسئله این است که او حس می کند شما مهم ترین شخص زندگی اش هستید و این حس بسیار بی نظیر است.

یک زن وقتی مادر می شود از هر نظر کاملا متفاوت خواهد بود، او رفتار دیگری دارد، حس می کند که حالا پخته تر شده است و تمام آرزو ها و احساس خوب خود را برای فرزندش استفاده می کند و این رخداد قطعا بهترین اتفاق روی زمین است. او می داند که فرزندش ممکن است روزی از او جدا شود و از او دور باشد، اما از عشق ورزیدن به هیچ عنوان دست نمی کشد.

انشا در مورد دعاي يك مادر
انشا در مورد دعاي يك مادر

نتیجه گیری:

دعای یک مادر برای فرزند خود همیشه خیر و پر از خوبی است، از خدا می خواهد که فرزندش به آرزو و خواسته ای که در ذهن دارد برسد، از سختی ها، تلخی ها، پلیدی و گناهان دور باشد و اگر قرار به اتفاق بدی است برای خودش رخ دهد. این حس فداکاری در تمام مادران وجود دارد.

 

 

انشا در مورد دعاي يك مادرپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 2.08 ( 2 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

31 + = 34