پایه هفتم

انشا ضرب المثل تا پول داری رفیقتم عاشق بند کیفتم

انشا درباره جمله تا پول داری رفیقتم عاشق بند کیفتم

پایه هفتم انشا ضرب المثل تا پول داری رفیقتم عاشق بند کیفتم

مقدمه:

عده هستند در بین اطرافیان ما تنها به سود و منفعت خود فکر می کنند و آن ها همواره سعی دارند برای رسیدن به چیزی قدم برداشته و حتی وقتی در کنار ما هستند نیز تمام دغدغه شان این است که هیچ گاه ضرر مادی ندیده و همواره از ما به عنوان یک نردبان برای موفقیت استفاده کنند.

تنه انشاء:

در واقع بیان کمی بهتر و شاید کامل تر آن را می توان در ضرب المثل تا پول داری رفیقتم عاشق بند کیفتم مشاهده کرد که نشان می دهد وقتی دوستان این فرد، ثروتمند بوده و همواره موفق است در کنارش حضور خواهند داشت و پس از این که کوچک ترین مشکل اقتصادی برای او به وجود آمد ترکش خواهند کرد و ترجیح می دهند دیگر هیچ وقت به سمت او باز نگردند و حتی کمکی هم نباشند در روز های سخت و تلخ.

این گونه افراد قطعا تنها به فکر کسب موفقیت های فردی هستند، در جمع ها انسانی های محبوبی نیستند و یا اگر هم باشند خیلی زود چهره منفی شان برملا شده و به خوبی دیگران متوجه اهداف آن ها می شوند و این قطعا نکته خوبی نیست و نمی تواند یک ویژگی مثبت در انسان باشد.

چنین انسانی را قطعا باهوش نباید دانست و چه بسا که خبری از آینده خود نخواهد داشت و شاید روزی خودش هم درگیر چنین افرادی شود. همواره سعی کنید در انسان ها به دنبال رفتار های مثبت و ویژگی هایی به غیر از مسائل مادی باشید. در این صورت می توانید دوست های بهتری انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل به شتر گفتند چرا گردنت کج است گفت کجایم راست است
انشا ضرب المثل تا پول داری رفیقتم عاشق بند کیفتم
انشا ضرب المثل تا پول داری رفیقتم عاشق بند کیفتم

نتیجه گیری:

احترام متقابل در دوستی ها همیشه نتیجه خوبی خواهد داشت و هیچ گاه دو دوست نباید مسائل مادی را به عنوان راهی برای ارتباط با یکدیگر قرار دهند و صرفا تا وقتی که دوستشان شخص موفق و شاید ثروتمندی است در کنارش باشند، چون حس بدی به فرد مقابل وارد می کند و از دیگری نیز چهره ای منفور خواهد ساخت. این رفتار و اخلاق زشت می تواند باعث شود که اطرافیان به شخص فرصت طلب نگاه بسیار تلخی داشته باشند.

انشا ضرب المثل تا پول داری رفیقتم عاشق بند کیفتمپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

41 − 32 =