پایه یازدهم

انشا ضرب المثل خدا نجار نیست اما درو تخته را خوب به هم می اندازد

انشا درباره ضرب المثل خدا نجار نیست اما درو تخته را خوب به هم می اندازد

پایه یازدهم انشا ضرب المثل خدا نجار نیست اما درو تخته را خوب به هم می اندازد

مقدمه:

قطعا هر انسانی می تواند نظیر خود داشته باشد و به این صورت که تمامی رفتار ها و اخلاق ها شبیه به یکدیگر است و اصولا یک چیز را پیگیری کرده و برای رسیدن به یک مسیر تلاش کرده و قدم بر می دارند، حتی می توانند زن و شوهر نیز باشند و در این باره عموما از یک ضرب المثل مشخص استفاده می شود.

تنه انشاء:

تفاوت میان انسان ها و دیگر موجودات این است که در بسیاری از مسائل زندگی خود حق انتخاب دارند و می توانند یک مسیر مشخص را طی کرده و حتی برای دستیابی به آن ها پیروز از میدان خارج شوند، ضمن این که تمام سعی و تلاش هر کسی به عنوان یک جوان این است که فردی با اخلاقیات و رفتار های خاص یافته که دقیقا چنین شخصیتی دارد و می تواند برای او زوج ایده آلی باشد.

در واقع خدا نجار نیست اما درو تخته را خوب به هم می اندازد به مسئله ای اشاره می کند که وقتی دو شخص در کنار یکدیگر هستند و یا حتی با هم ازدواج کرده و اند و یا در اندک مواردی با یکدیگر ارتباط کاری و اخلاقی نزدیکی دارند و همیشه با هم دیده می شوند و این شباهت باعث شده که همه از این زوج در مورد کار هایی که انجام می دهند به یک نظر برسند و آن هم این است که کاملا شبیه به هم هستند.

شاید اگر کمی هم اختلاف نظر داشته باشند مشخص نباشد و این نشان دهنده همان تفاهم و شباهت های بزرگ رفترای است.

انشا ضرب المثل خدا نجار نیست اما درو تخته را خوب به هم می اندازد
انشا ضرب المثل خدا نجار نیست اما درو تخته را خوب به هم می اندازد

نتیجه گیری:

معمولا تمامی رفتار ها را با یکدیگر مقایسه می کنند و این نشان می دهد که رویای آن ها از ابتدا همین بوده و انگار واقعا سرنوشتشان از پیش تعیین شده است و این دو دقیقا مناسب یکدیگر هستند.

انشا ضرب المثل خدا نجار نیست اما درو تخته را خوب به هم می اندازدپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 57 = 66