پایه دوازدهم

انشا ضرب المثل چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن

انشا درباره جمله چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن

پایه دوازدهم انشا ضرب المثل چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن

مقدمه:

هزینه زندگی هر کسی متفاوت است و انسان ها وابسته به موفقیت هایی که بدست می آورند و درآمدی که کسب می کنند ممکن است مسیرشان در صرف وقت و هزینه برای هر چیزی با یکدیگر متفاوت باشد، ما دوست داریم به درآمد و ثروت زیادی برسیم و این کار در مدت کم تری عملی شود، اما آیا واقعا چنین رخدادی می تواند جلوه واقعیت داشته باشد؟

تنه انشاء:

کسب و تجارت و بدست آورده ثروت برای افراد مختلف کاملا متفاوت است، هر کسی در چایگاهی که دارد می تواند به چیزی که می خواهد دست یابد، این کار در طول یک ماه، یک سال، ده سال و حتی بیشتر رخ می دهد و عموما نمی توان شخصیت و تلاشگری انسان ها را با یکدیگر مقایسه کرد و به هیچ عنوان هم ای مقایسه کار درستی نیست و نمی تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

ضرب المثل چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن خیلی شفاف و دقیق این مسئله را به ما می گوید و این که ما متوجه شویم وقتی هزینه انجام کاری را نداریم و یا این که اگر انجام دهیم با مشکلات زیادی روبرو می شویم، قطعا باید صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، وقتی احساس گرسنگی می کنید بجای غذای پرهزینه تر بهتر است که هزینه کم تری را صرف کنید و حتی ارقامی را به عنوان پس انداز نزد خود نگه دارید که در آینده با مشکل روبرو نشوید و به هدف های خاص خود برسید.

مطلب پیشنهادی :  انشا چگونه در زندگی موفق شویم

پیروزی در مسیر زندگی برای انسان هایی که درآمد های معمولی دارند به شکل دیگری رقم می خورد، آن ها وقت می گذارند و اگر ریسک کنند ممکن است یک شبه همه چیز بر باد رود.

انشا ضرب المثل چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن
انشا ضرب المثل چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن

نتیجه گیری:

همیشه ایده صرفه جویی برای انسان ها می تواند عالی باشد و این که مشکلات آن ها زود تر حل شده و کم تر درگیر مسائلی شوند که جنبه های منفی مالی دارد.

انشا ضرب المثل چو دخلت نیست خرج آهسته تر کنپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.4 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

93 − 83 =