پایه نهم

انشا خوشبختي چيست و خوشبخت كيست

انشا پایه نهم خوشبختي چيست و خوشبخت كيست

پایه نهم انشا خوشبختي چيست و خوشبخت كيست

مقدمه:

هر کسی می داند که خوشبختی ممکن است چه معنایی برای او داشته باشد و آیا در حال حاضر فرد خوشبختی است یا خیر هنوز با این وضعیت فاصله بسیاری دارد. در مورد زندگی انسان های مختلف تفاوت هایی در تصمیمی گیری رسیدن به خوشبختی وجود دارد که هیچ کدام از آن ها دقیق قابل بیان نیست.

تنه انشاء:

معمولا وقتی ما از شرایط زندگی خود رازی هستیم، از بودن در کنار دیگران احساس آرامش می کنیم و کمبود عظیم و تلخی را احساس نمی کنیم می توانیم بگوییم که فرد خوشبختی هستیم و می توانیم با خوشبختی زندگی مان را ادامه دهیم. بخش های مهم تری نیز برای تضمین خوشبختی و همین طور بیان آن وجود دارد مانند رفاه و حضور در کنار اعضای خانواده که قطعا بسیار مسئله شیرین و مثبتی است. وقتی همراه خانواده هستیم و آن ها را در کنار خودمان احساس می کنیم، تفاوتی ندارد که چند سال داریم می توانیم بهترین را برای خودمان و آن ها به ارمغان آوریم.

جمله ای مشهور است که می گوید: خوشبختی و آرامش چیزی نیست که بخواهی آن رابه تملک خود درآوری، خوشبختی و آرامش کیفیت تفکر است؛ حالت روحی است… خوشبختی و آرامش وابسته به جهان درون توست!

هر کسی می تواند از این جمله برداشت خود را داشته باشد اما عموما برداشت ها با درک متقابل به صورت یکسان در نظر گرفته خواهد شد.

نتیجه گیری:

باید بیاموزیم وقتی با کسی دشمنی می کنیم در واقع خودمان را نیز آزار می دهیم و این بدترین بخش ممکن در زندگی است. باید سعی کنیم حس مثبتی را همیشه به اطرافیان منتقل کرده و سعی کنیم این حس را مدام یادآور شویم که ما می توانیم در کنار یکدیگر بهترین باشیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا برنامه های من برای تابستان

 

انشا خوشبختي چيست و خوشبخت كيستپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 1.75 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − = 11