پایه دهم

انشا آیا ممکن است شکست معنای پیروزی داشته باشد

انشا با موضوع شکست و ارتباط آن با پیروزی

پایه دهم انشا آیا ممکن است شکست معنای پیروزی داشته باشد

مقدمه:

هدف می تواند تعیین کند که ما در زندگی خود تا چه حد تلاش کرده و چگونه به موفقیت های بزرگ و گاه دور از ذهن برسیم، هر کسی ممکن است بار ها در زندگی با شکست و مشکل روبرو شود و وقتی می خواهیم برای رسیدن به یک هدف تلاش کنیم، نا امیدی بدترین رخدادی است که می تواند جلوی بسیاری از هدف های ما را گرفته و ما را با تلخی ها و سختی های زیادی روبرو کند.

تنه انشاء:

مشکلی که ممکن است از قبل وجود نداشته باشد و ما خودمان در اثر تاثیرات بسیاری از افراد بر روی زندگی مان با آن روربرو شویم، هر کسی ممکن است با افرادی منفی و پر از ایراد روبرو شود که مدام تخریبش می کنند و باعث می شوند در راه خود به چیزی که می خواهد نمی رسد.

بعلاوه این که وقتی برای رسیدن به هدفی تلاش می کنیم و با شکستی روبرو می شویم در واقع اگر از این شکست درس بگیریم و در ادامه مسیر زندگی خود سعی کنیم از این سختی و مشکلات درس بگیریم قطعا به نتیجه ای که می خواهیم می رسیم.

در واقع مهم ترین اتفاق این است که ما از سختی ها درس درستی بگیریم و بیاموزیم چرا این شکست رخ داده است و ما چه نقشی در آن داشتیم، تا چه حدی ممکن است این شکست مجددا تکرار شود و یا این که چه کسی باعق شده که این موفقیت از بین رفته و دیگر تبدیل به چیزی که می خواهیم نشود.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع آیا ممکن است شکست معنای پیروزی داشته باشد
انشا آیا ممکن است شکست معنای پیروزی داشته باشد
انشا آیا ممکن است شکست معنای پیروزی داشته باشد

نتیجه گیری:

هر شکستی می تواند پلی برای پیروزی باشد، اما به این معنی نیست که دوباره همان شکست و مسیر را پیموده و با تلخی ها روبرو شویم و چه بسا که آسیب بیشتری به ما وارد خواهد کرد.

انشا آیا ممکن است شکست معنای پیروزی داشته باشدپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 2.38 ( 2 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

82 + = 92