پایه دهم

انشا با موضوع زندگی انسان های موفق

انشا در مورد زندگی انسان های موفق

پایه دهم انشا با موضوع زندگی انسان های موفق

مقدمه:

تفاوت انسان ها در تصمیماتی است که می گیرند و سعی می کنند زندگی خود را از مرحله ای به بعد دچار دگرگونی های عظیم کنند و برای این کار دست به هر تغییری میزنند، این تغییر می تواند در زندگی آن ها رفتار آن ها و حتی سبک برخورد با مسائل باشد که در سنین مختلف کاملا دگرگون خواهد شد.

تنه انشاء:

در زندگی هر کدام از ما دو راهی هایی وجود دارد که عموما می خواهیم برای دستیابی به موفقیت های گسترده ره صد ساله را یک شبه پیموده و البته منطق حکم می کند عموما طرفدار چنین اتفاق هایی باشیم اما اشتباه اصلی این است که منتظرش بمانیم و هیچ کاری نکنیم و همین طور پیش برویم. بدون استراتژی قطعا نمی توان زندگی کرد و انسان دچار مشکلات و سختی های بسیار می شود.

بهتر است هدفمند پیش برویم، کوچک ترین دلیل های زندگی خود را با دلیل و منطق برداشته و بیاندیشیم که یک حرکت اشتباه می تواند مانند بازی فوتبال ما را از دور خارج کند و این به هیچ عنوان به نفع ما نخواهد بود و روی دور باطلی حرکت خواهیم کرد. در نهایت و در بخشی از زندگی خود درگیر خستگی و مشکلات عظیم و ترسناک می شویم. ضمن این که هرگز از یاد نبریم که بسیاری از مشکلات و گرفتاری ها را خودمان به وجود می آوریم در صورتی که انسان های موفق تنها سعی می کنند این مشکلات را از پیش و رو بردارند و به بن بست ها توجه جدی نمی کنند.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع فرشته و شیطان
انشا با موضوع زندگی انسان های موفق
انشا با موضوع زندگی انسان های موفق

نتیجه گیری:

هر چه پیش تر برویم بیشتر با این مقوله روبرو می شویم که زندگی مان ممکن است تلخ شود و نتایجی که می خواهیم دست نمی یابیم. دست یافتن به این مسائل می تواند بسیار گسترده و عجیب باشد، در زمان که می گذریم و به گذشته نگاه می کنیم متوجه می شویم که ممکن است در نهایت هدفمان نابود گردد.

انشا با موضوع زندگی انسان های موفقپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.6 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 3