پایه دوازدهم

انشا با موضوع زندگي زيباست اگر

انشا در مورد زندگي زيباست اگر... پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع زندگي زيباست اگر

مقدمه:

هر کسی می تواند زندگی اش را از چیزی که هست زیبا تر کند و در واقع انتقال این حس باعث می شود که اطرافیان ما نیز به زندگی امیدوار تر باشند و کم تر احساس پوچی کنند، در واقع این احساس پوچی سبب می شود که ما از لحظات خوش و امید دور شویم.

نا امیدی می تواند بدترین رخداد ممکن باشد که به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم وارد زندگی ما شود، در صورتی که چنین رخدادی پیش آمده و ما همواره با تلخی های بزرگ روبرو شویم، این نا امیدی تشدید می یابد و در واقع باعث می شود کل زندگی یک انسان به این سمت هدایت شود که هر چه می کند با پوچی روبرو است.

در مورد زندگی زیبا می توان مسائل بسیار مهمی را بازگو کرد و نخست این است که باید گذشت داشته باشیم، این بیشتر به نفع ماست که کینه و دشمنی را از دل و ذهن خود دور کنیم، کینه باعث می شود که عمر انسان کوتاه تر شده و هر لحظه آرزوی شکست برای دیگران را داشته باشد در صورتی که این رخداد برای خودش تبدیل به واقعیت می شود. به این صورت که باورش هم نخواهد شد.

جمله ای معروف از “برایان تریسی” که می گوید: هرگز نمی توانید در دنیای بیرون چیزی بیشتر از آن چه در ذهن خود به دست آورده اید، کسب کنید!

انشا با موضوع زندگي زيباست اگر
انشا با موضوع زندگي زيباست اگر

نتیجه گیری:

باید به آینده فکر کنیم، آینده ای که قطعا باید خودمان آن را بسازیم و تغییرش دهیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد رشته مهندسی مکانیک

در واقع اگر واضح تر به این مسئله فکر کنید که زندگی زیبا را باید خودتان بسیازید و دیگران در آن نقش فرعی خواهند داشت، به آینده امیدوار می شوید، چون شما بهتر می توانید هر چه را که می خواهید تغییر دهید.

انشا با موضوع زندگي زيباست اگرپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.26 ( 4 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

98 − 90 =