پایه یازدهم

انشا وقتی باران به صدا درمی آید

انشا در مورد وقتی باران به صدا درمی آید پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا وقتی باران به صدا درمی آید

مقدمه:

هر کسی می تواند لحظه ای که باران می بارد را بار ها در ذهن خود تصور کند، بسته به زندگی انسان ها می توانیم لحظات خوشی را خلق کنیم و برخی نیز می توانیم لحظات تلخی را به یاد آوریم که قطعا برای ما دیگر نباید تکرار شود. می توانیم روز های بارانی را به عنوان اتفاق خوب و مثبتی بدانیم.

تنه انشاء:

باران شروعی خوب است از لحظاتی که زمین به آرامش می رسد، همیشه صدای باران می تواند برای ما بهترین حس ممکن باشد و اگر فکر می کنیم که باران همیشه خوب است باید بگوییم، رحمت الهی در زمین بهترین راه برای ایمان به الله متعال و بزرگ است. انسان ها همیشه موضوعات خاصی را دوست دارند که به آن ها حس خوب و مثبتی منتقل می کند.

اگر هر روز باران ببارد ممکن است حس خوبی نداشته باشیم، ما گاهی محدود شدن یک اتفاق را دوست داریم، لحظه ای که باران شروع می شود حس خوبی از برخورد آن با خاک به وجود می آید و ذهن ما را می تواند آن را به حافظه انتقال دهد. بسیاری از انسان ها می توانند اتفاقات خوب را زود تر به حافظه بسپارند.

ما نیز گاهی مانند زمین نیاز به تغییر بزرگی خواهیم داشت تا زندگی مان روز به روز بهتر شود.

انشا وقتی باران به صدا درمی آید
انشا وقتی باران به صدا درمی آید

نتیجه گیری:

در نتیجه باید بگوییم که بارش باران می تواند همیشه برای ما اتفاق خوبی باشد، اتفاق خوبی که شروع کمک به زنده ماندن زمین است. زمین با بارش باران انگار دوباره زنده خواهد شد، درست مانند کسی که در حال جان دادن به خاطر تشنگی است، وقتی آب می نوشد دوباره حس خوبی به او دست می دهد و زندگی اش نیز به جریان خواهد افتاد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد کتابخانه های مدرسه ما

 

انشا وقتی باران به صدا درمی آیدپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

24 − 14 =