پایه یازدهم

انشا پایه یازدهم تاجهان بود از سر آدم فراز کس نبود از راز دانش بی نیاز

انشا با موضوع دانش و کسب علم

پایه یازدهم انشا پایه یازدهم تاجهان بود از سر آدم فراز کس نبود از راز دانش بی نیاز

مقدمه:

قطعا در این دنیا هیچ کسی نیست که علم کاملی داشته باشد و دیگر نیازی به علوم مختلف و زمینه های خاص یادگیری در او دیده نشود، اشتباه ترین این است که ما خود را عالم تر از همه بدانیم، باید خودمان را با دیروزمان مقایسه کنیم، درست مانند کسی که سعی دارد وزن خود را کاهش و یا افزایش دهد.

تنه انشاء:

انسان ها برای دستیابی به علم نیاز به مطالعه دارند و وقتی کسی مطالعه کمی داشته باشد قطعا علم خود را از دست می دهد و این اتفاق تلخ و بدی برای ادامه مسیر زندگی اش خواهد بود، ضمن این که وقتی تلاش می کند تا به هدف خود دست یابد، ممکن است روزانه با مشکلات زیادی روبرو شود و علم می تواند به او کمک کند.

او علم را همواره می آموزد و سعی می کند که از آن در مراحل مختلف پیش روی به سوی هدف استفاده کند، تا زمانی که انسان در کره زمین زندگی می کند و به او اشرف مخلوقات گویند، نیاز دارد که همواره علم به دست آورد و ما هیچ گاه کسی را مشاهده نمی کنیم که از علم جهان بی نیاز باشد، حتی بزرگ ترین دانشمندان نیز سرانجام به چیزی به نام علم نیاز دارند.

انشا پایه یازدهم تاجهان بود از سر آدم فراز کس نبود از راز دانش بی نیاز
انشا پایه یازدهم تاجهان بود از سر آدم فراز کس نبود از راز دانش بی نیاز

نتیجه گیری:

وقتی به دنبال علم باشید کم کم تجربه نیز کسب می کنید، این تجربه می تواند باعث شود که او موفقیت های خود را بیشتر کرده و محکم در قدم بردارد.

انشا پایه یازدهم تاجهان بود از سر آدم فراز کس نبود از راز دانش بی نیازپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

83 + = 87