پایه دوازدهم

انشا با موضوع بهشت را به بها دهند به بهانه ندهند

انشا در مورد ضرب المثل بهشت را به بها دهند به بهانه ندهند

پایه دوازدهم انشا با موضوع بهشت را به بها دهند به بهانه ندهند

مقدمه:

هر کدام از ما می دانیم که برای دستیابی به هدف های بزرگ و رسیدن به خواسته ها و آرزو های خودمان باید تلاش بی وقفه داشته باشیم، در غیر این صورت نه نتها نتیجه خوبی نمی گیریم، چه بسا دچار مشکلات بزرگی شویم و حتی آینده خود را نیز درگیر گرفتاری ها و اشتباهات سخت تر کنیم.

تنه انشاء:

بهشت را به کسی می دهند که در این دنیا به آموزه های دینی عمل کرده و مطابق قرآن کریم عمل کرده باشد؛ در غیر این صورت دلیلی وجود نخواهد داشت که بتواند موفقیتی را چه در این دنیا و چه در دنیای آخرت کسب کند و او تبدیل به شخصی نا امید می شود. او گناهان زیادی انجام داه است و حتی این دنیا را نیز با عذاب وجدان ترک می کند و این بدترین اتفاقی است که برای او رخ خواهد داد.

ممکن است مدام خود را برای اشتباهی که انجام داده است سرزنش کند و البته تا حدودی حق دارد، تا حد زیادی نیز انرژی منفی دریافت می کند و قطعا سرزنش کردن شروع و نشانه اصلی آن خواهد بود.

هر کدام از ما می توانیم یک دوراهی بزرگ را انتخاب کنیم و این که انتخاب ما هوشمندانه تر باشد نیز تا حد زیادی بستگی به خودمان و دقتمان دارد. هر چه هدفمند تر پیش برویم قطعا کم تر درگیر لهو و لعب می شویم و این همان هدفی است که ما را به نقطه اوج می رساند.

انشا با موضوع بهشت را به بها دهند به بهانه ندهند
انشا با موضوع بهشت را به بها دهند به بهانه ندهند

نتیجه گیری:

بهشت را به کسی می دهند که واقعا مطابق آنچه باید رفتار کرده است، نه صرفا کسی که مانند بهشتی ها از خود ظاهر خوشایندی نشان می دهد و در باطن زندگی اش اتفاقات خوبی رخ نمی دهد.

انشا با موضوع بهشت را به بها دهند به بهانه ندهندپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + = 11